Ga naar inhoud

hallo, probeer mijn printer hp allin one c5180 te installeren, maar iedere keer lukt dit niet.


Aanbevolen berichten

elke keer loopt het driver programma(hp)(windows10) (usb)spaak, in het laatste stuk, het product configureren, hij gaat gewoon niet verder, als ik lang wacht,dan komt met de mededeling dat het installeren niet mogelijk is, omdat een basisstuurprogramma in windows 10 ontbreekt. de functie van scanner lijkt wel geinstalleerd te worden.wanneer de printer aangesloten word op een laptop(usb), dan doet hij het wel, ik ben er al heel lang mee bezig, maar heb nog geen oplossing. iemand enig idee?
Link naar reactie
@jorrit-2 tja ik heb het geprobeerd met de drivers voor de 5100 series, dat zijn degene die er bij horen, oudere drivers accepteert windows 10 niet, ik denk dat er iets mis is met windows 10 op deze computer, op de laptop:ook windows 10 doet hij het wel, maar ik wil niet windows 10 helemaal installeren, dat is nog niet zo lang geleden, wel zou ik van een backup van windows 10, de bestanden terug kunnen zetten(true image), maar welke bestanden/map(pen), moet ik dan hebben?
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...