Ga naar inhoud

Ik krijg in outlook telkens het verzoek mijn inloggevens in te voeren. Foutmelding 0x800ccc92. Hoe los ik dit op ?


corberg

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
De foutmelding-0x800ccc92-email kan verschijnen wanneer uw instellingen niet correct zijn in Outlook of Outlook-Express. Het wachtwoord of de gebruikersnaam zijn dan niet goed ingevoerd. Een andere foutmelding? Klik hier voor een overzicht van foutcodes. De volgende melding verschijnt wanneer u uw mailprogramma opent en berichten wilt binnenhalen of verzenden: Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'alias on Server', Server: 'server', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Port 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92 Steeds weer wordt het wachtwoord voor Outlook Express of Outlook gevraagd. De foutmelding-0x800ccc92-email kunt u proberen op te lossen door de juiste gegevens in te voeren. Uw accountnaam controleren in Outlook Express Klik op Accounts in het menu Extra. Open het tabblad E-mail en klik op uw e-mailaccount. Klik op Eigenschappen en open het tabblad Servers. Let op!: Bij veel providers is de de loginnaam (gebruikersnaam) dezelfde is als het volledige e-mail adres. Controleer dat voor uw account! GEKOPIEERD! Helpt dit u?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...