corberg Geplaatst: 15 augustus 2017 Delen Geplaatst: 15 augustus 2017 Ik heb in Outlook de volgende fout melding 0x800ccc92. Hoe los ik dit op ? Link naar reactie
markgamble Geplaatst: 15 augustus 2017 Delen Geplaatst: 15 augustus 2017 Deze foutmelding betekent dat niet de juiste aanmeldgegevens voor de mailserver zijn ingevoerd. Ook kan het zijn dat de mailserver (tijdelijk) niet bereikbaar is. Controleer allereerst of je inloggegevens kloppen met de invoer. Kijk vervolgens bij je provider of er een storing is in de maildienst. Link naar reactie
ramonkuperus Geplaatst: 26 augustus 2017 Delen Geplaatst: 26 augustus 2017 De foutmelding-0x800ccc92-email kan verschijnen wanneer uw instellingen niet correct zijn in Outlook of Outlook-Express. Het wachtwoord of de gebruikersnaam zijn dan niet goed ingevoerd. Een andere foutmelding? Klik hier voor een overzicht van foutcodes. De volgende melding verschijnt wanneer u uw mailprogramma opent en berichten wilt binnenhalen of verzenden: Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'alias on Server', Server: 'server', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Port 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92 Steeds weer wordt het wachtwoord voor Outlook Express of Outlook gevraagd. De foutmelding-0x800ccc92-email kunt u proberen op te lossen door de juiste gegevens in te voeren. Uw accountnaam controleren in Outlook Express Klik op Accounts in het menu Extra. Open het tabblad E-mail en klik op uw e-mailaccount. Klik op Eigenschappen en open het tabblad Servers. Let op!: Bij veel providers is de de loginnaam (gebruikersnaam) dezelfde is als het volledige e-mail adres. Controleer dat voor uw account! GEKOPIEERD! Helpt dit u? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.