Ga naar inhoud
  • 0

Ik krijg in outlook telkens het verzoek mijn inloggevens in te voeren. Foutmelding 0x800ccc92. Hoe los ik dit op ?

corberg

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
De foutmelding-0x800ccc92-email kan verschijnen wanneer uw instellingen niet correct zijn in Outlook of Outlook-Express. Het wachtwoord of de gebruikersnaam zijn dan niet goed ingevoerd. Een andere foutmelding? Klik hier voor een overzicht van foutcodes. De volgende melding verschijnt wanneer u uw mailprogramma opent en berichten wilt binnenhalen of verzenden: Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'alias on Server', Server: 'server', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Port 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92 Steeds weer wordt het wachtwoord voor Outlook Express of Outlook gevraagd. De foutmelding-0x800ccc92-email kunt u proberen op te lossen door de juiste gegevens in te voeren. Uw accountnaam controleren in Outlook Express Klik op Accounts in het menu Extra. Open het tabblad E-mail en klik op uw e-mailaccount. Klik op Eigenschappen en open het tabblad Servers. Let op!: Bij veel providers is de de loginnaam (gebruikersnaam) dezelfde is als het volledige e-mail adres. Controleer dat voor uw account! GEKOPIEERD! Helpt dit u?
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...