Ga naar inhoud

Ik wil graag overschakelen naar een pakket waarin ik mijn laptop, tablet en telefoons kan synchroniseren?


hover

Aanbevolen berichten

Beste, Ik gebruik een Officepakket van Microsoft van 2007. Ik wil graag overschakelen naar een pakket waarin ik mijn laptop, tablet en telefoons kan synchroniseren. Ik werk op mijn telefoon via Gmail. Ik zag dat in Windows 10 ook een mail en een agenda functie zit. Als ik het via een Officepakket wil kan ik een abonnement nemen van een vast maand bedrag via Office 365. Ik wil een software pakket waarmee ik kan mailen, agendafunctie, contactpersonen, PowerPoint en One Note kan gebruiken en kan synchroniseren met een Laptop, Tablet en twee telefoons. Wat is het meest functioneel en betaalbaar?
Link naar reactie
Office 365 is wat dat betreft de beste keuze om te upgraden als je Office 2007 gewend bent. In jouw geval kun je uit met een Office 365 voor Thuisgebruik-abonnement. Office 365 Home bijvoorbeeld laat je meerdere Office-versies (voor Windows, iPhone, iPad, Android) tegelijkertijd gebruiken. Die software kost 99 per jaar. Er is ook een Personal-versie van Office 365, die een stuk goedkoper is, maar ook synchronisatiemogelijkheden biedt. De Office-software kun je dan maar op een apparaat tegelijk installeren, met uitzondering van de mail-app Outlook, die is namelijk sowieso gratis voor Android, Windows 10 Phone en iOS. Meer informatie vind je op: https://products.office.com/nl-nl/compare-all-microsoft-office-products?tab=1
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...