Ga naar inhoud

kan iemand me helpen om weer op mn fb pagina te komen? ben denk ik gehackt /of heb phishing geactiveerd?


aunt

Aanbevolen berichten

ik gebruik win 7 pro, en heb sinds vrijdag j.l geen acces meer tot mn fb pagina, heb alle dingen gedaan die gevraagd werden en de enige optie die over blijft is mn ID te sturen , wat ik niet van plan ben.. mijn fb naam is Adriana Caunt. ik hoop dat je een mogelijke oplossing voor me hebt?
Link naar reactie
Kan het zijn dat je gewoon je wachtwoord bent vergeten? Via de link https://www.facebook.com/login/identify?ctx=recover&lwv=110 kun je namelijk via allerlei methoden alsnog toegang krijgen tot Facebook. Als je bijvoorbeeld je wachtwoord bent vergeten, typ je alleen je e-mailadres in en druk je op de knop Volgende. Je krijgt dan via SMS (als je je telefoonnummer aan Facebook hebt gegeven) of e-mail een code opgestuurd. Als je die code vervolgens weer invult op Facebook, kun je een nieuw wachtwoord aanmaken. Als je er echt niet meer opkunt, kan het natuurlijk zijn dat je account inderdaad is gehackt, maar in dergelijke gevallen moet je altijd contact opnemen met Facebook.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...