Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn documenten openen in windows.old/gebruikers?


Sander123

Aanbevolen berichten

Goede middag, Ik heb een laptop met het OS Windows 10. Na de laatste Windows 10 automatische update kon ik de laptop niet meer opstarten. Het scherm bleef zwart, kwam geen actie na opstarten en ik kwam zelfs niet in de Bios. ‘k Heb de harddisk eruit gehaald en gekoppeld aan een laptop met OS Windows 7. Nu zie ik daarop de map windows.old /gebruikers/Sander staan. Hierin staan mijn documenten, foto’s etc. en wil ik deze map open om documenten te gebruiken. Bij openen krijg ik de foutmelding: “u hebt momenteel geen toegang tot deze map”. Ik heb handmatig alle toegangen en machtigingen overgezet naar de gebruiker van de Windows 7 laptop. Dit gaf geen verbetering en daarna heb ik de opdracht ‘take ownership’ uitgevoerd. De Windows 7 laptop heeft nu alle rechten over de windows.old map en windows.old/gebruikers/Sander. Helaas blijf ik dezelfde foutmelding houden, wanneer ik de map windows.old /gebruikers/Sander open: “u hebt momenteel geen toegang tot deze map”. Hoe kan ik mijn documenten openen in windows.old/gebruikers? Ik ben benieuwd naar de reacties; daarna praten we nog wel eens over de verkeerd aflopende update van de Windows 10 update. Graag wil ik eerst de documenten weer kunnen gebruiken. Met vriendelijke groet, Sander
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...