Ga naar inhoud
  • 0

Adres antivirus leverancier?


HWGorter

Vraag

Tot heden gebruikte ik Norman Security Suite PRO 11 op mijn drie computers en had een licentie voor een periode van drie jaar. Contract nr. SCN315749 Licentie: NSS PRO 3 jr. Max. 5 Pc’s Einddatum: 29-8-2019 Invoicedatum: 21-07-2016 Hedenochtend kreeg mijn Norman Security Suite PRO 11 in plaats van een automatische update een vervanging door een AVG antivirus systeem. Een en ander zonder vooraf te zijn ingelicht! Ik wil graag weten wat dit allemaal voor consequenties heeft en wat voor financiële consequenties dit voor mij oplevert. Vraag: Tot wie moet ik mij (telefonisch of per Nederlandse email) wenden om op een fatsoenlijke manier antwoord op mijn vragen te krijgen, zonder afgescheept te worden met niet van toepassing zijnde informatie? Kunt u mij s.v.p. op weg helpen? Met vriendelijke groeten, H.W.Gorter
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Beste Mijnheer Gorter, Ik heb een link voor u gevonden waar u kunt kiezen voor een installatie van AVG anti virus of het oude Norton antivirus. Op deze site staat ook duidelijk dat AVG Norton heeft overgenomen, en ook wat de voordelen zijn van AVG. Onderstaande link brengt u gelijk op de juiste pagina. https://www.avg.com/nl-nl/norman-home-and-home-office Halverwege de site staat hoe u uw problemen kunt oplossen met de installatie van zowel het oude en het nieuwe antivirus programma. Mag ik tevens ook zo vrij zijn om u gelijk te waarschuwen voor het openbaar plaatsen van uw adres gegevens op het internet, dit is niet verstandig omdat mensen met verkeerde bedoelingen zo misbruik kunnen maken van deze gegevens.( het bestellen van dure gebruiksvoorwerpen zoals tv's en computers) Ik hoop dat u iets aan deze informatie heeft.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...