Ga naar inhoud

Ik krijg geen webpagina's geopend op Google Chrome?


iTweakKid

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds kort op mijn Acer Aspire ES 11 geen webpagina's meer openen. Alleen simpele pagina's zoals Google en soms YouTube, maar ik kan verder geen zoekopdrachten doen / video's bekijken. Ik heb wel enige tijd geleden Bitdefender geïnstalleerd, misschien kan het daaraan liggen, maar op mijn andere laptop en PC kan ik gewoon pagina's openen. Ik krijg telkens de volgende melding op chrome (het gebeurd op alle internetbrowsers) De webpagina op [NAAM WEBPAGINA] is mogelijk of tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres. ERR_SSL_BAD_RECORD_MAC_ALERT Ik heb natuurlijk zelf ook wat research gedaan, maar ik werd er niet wijzer van en kan het dus zelf niet oplossen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Link naar reactie
Er kunnen meerdere dingen mis zijn. -Netwerkproblemen: probeer Windows netwerkcontrole eens. Als dit niet werkt, probeer dan een andere verbinding (VB: als je normaal Wi-Fi gebruikt, plug eens een netwerkkabel in). -Problemen met (corrupte) cache: probeer Schijfopruiming van Windows en programma's als CCleaner. -Malware: download gratis Malwarebytes (https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/) en scan een keer. -Antivirus: schakel je Bitdefender tijdelijk uit en kijk of het nu wel werkt. -Check of al je software up-to-date is (drivers: Snaildriver [gratis; http://snailsuite.com/snail-driver-2-lite-download ], Windows: Windows Update) -Extensies: kijk even bij chrome://extensions en verwijder zo nodig overbodige extensies (sommige programma's installeren helaas automatisch eigen extensies in Chrome). Kijk ook of dit het geval is bij andere browsers. Mocht dit niet werken, laat het dan ff weten. Succes!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...