Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2010 Delen Geplaatst: 17 juni 2010 Hallo forumgenoten\r\n\r\nHet volgende; steeds als mijn computer opstart krijg ik geen verbinding met mijn draadloze router \r\nIk moet dan de internetverbinding herstellen.\r\nAls ik dit gedaan heb is er geen probleem meer.\r\nEnig idee wat het probleem zou kunnen zijn?\r\n\r\nGroet Bram Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2010 Hi,\r\n\r\nVertel ons eens iets meer over je systeem:\r\n\r\n- merk/type\r\n- besturingssysteem (XP/Vista/Win 7)\r\n- router-merk/type\r\n- sinds wanneer doet dit probleem zich voor?\r\n(niet de datum, maar b.v. na een [I]update [/I]van [B]Windows[/B], na de [I]installatie[/I] van een programma, of na een [I]virus[/I], enz.)\r\n\r\nNu vraag je zoiets als: [I]ik moet op mijn afstandsbediening steeds op het roze knopje drukken voor de DVD begint te spelen. Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?[/I]\r\nEn da\'s lastig te beantwoorden.\r\n\r\nJeep;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen