Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Delen Geplaatst: 14 juni 2010 Ik krijg nadat ik het spel call of duty 4 geinstalleerd heb de volgende foutmelding zie bijlage. wat kan ik hieraan doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2010 Je kunt beginnen met wat meer informatie over je systeem te geven - wat voor processor, videokaart, geheugen, etc zit erin? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2010 [QUOTE=vectrace;529031]Ik krijg nadat ik het spel call of duty 4 geinstalleerd heb de volgende foutmelding zie bijlage. wat kan ik hieraan doen?[/QUOTE]\r\n\r\nHet probleem ligt bij je videokaart ,\r\nde videokaart kan cod 4 niet aan .\r\n\r\nIk raad je aan om een nieuwe videokaart te kopen , Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2010 [QUOTE=anel115;529068]Het probleem ligt bij je videokaart ,\r\nde videokaart kan cod 4 niet aan .\r\n\r\nIk raad je aan om een nieuwe videokaart te kopen ,[/QUOTE]\r\n\r\nHet kan ook een verouderde driver zijn.\r\nLaten we nog niet naar conclusies springen.\r\n\r\nWel is het een goeie kans dat je gelijk hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2010 Mee eens. Ik heb net even zitten Googelen (had ik vanmorgen niet echt tijd voor). Vrijwel alle hits op deze foutmelding komen van mensen met een Intel GMA IGP, oftewel, een on-board videochip. Als het dan nog een GeForce of Radeon was geweest, dan had het nog kunnen werken, maar Intel GMA\'s ondersteunen geen vertex shaders.\n\nDus totdat we bevestiging hebben van welke videokaart het echt is, gok ik er ook op dat er een nieuwe videokaart aangeschaft zal moeten worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen