Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2010 Delen Geplaatst: 9 juni 2010 Ik heb een PowerZest (Honeywld) media player overgenomen van iemand die hem uit USA had meegenomen,leek mij een prima apparaat. Heb hem op het netwerk aangesloten met HomePlug en dat gaat goed. Ik heb er een HD ingebouwd (nieuw) van 1 tb, dat zou moeten kunnen, maar nu komt het:\r\nDe HD is alleen zichtbaar en bereikbaar als ik hem demonteer en weer monteer, als ik de PowerZest uitschakel is de HD bij de volgende start niet meer te vinden. Ik heb de HD na de eerste montage geformatterd zoals PowerZest aangaf. Wat kan hier aan de hand zijn? Ik heb niet zo\'n zin om die HD iedere keer eerst uit het apparaat te halen .....\r\nVerder werkt het inloggen op mijn pc niet, de gebruikersnaam en wachtwoord die ik invoer en die dus van mijn pc (Windows 7) zijn (enige gebruiker, administrator rechten) werken ook niet, dus mappen rechtstreeks in mijn pc openen om video\'s of foto\'s af te spelen op de tv lukt ook niet, wie helpt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2010 Heb je gekeken of de PowerZest[SIZE=\"1\"](welke versie?)[/SIZE] de hard disk ondersteund?\r\nVaak zijn er lijsten met ondersteunde type hard disks.\r\n\r\nWelke hard disk is er ingebouwd (naam, type)\r\nWelke firmware versie wordt er gebruikt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2010 Een probleem bij sommige mediaplayers is dat je of de USB-aansluiting gebruikt of de multimediakabels.Tegelijk kan bij deze spelers niet,ik heb zelf een Conceptronic met hetzelfde probleem.Met alleen de USB wordt hij waarschijnlijk wel herkend door Windows of in je netwerk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen