Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Ik wil graag mijn landing page wijzigen, wat is de beste methode hiervoor?\r\n\r\nNormaliter is de landing page de index.php of index.html e.d. Nu heb ik voor mij bedrijf een aantal pagina\'s. Deze zijn opgedeeld in blokken waar bezoekers op kunnen klikken, dus bijv. Home, Over Ons, Producten etc.\r\n\r\nEen bezoeker komt op de Home terecht aangezien dat de indes.php is en kan van daaruit verder.\r\nWat ik nu graag zou willen is dat een bezoeker op de Producten pagina (pakketten.php) terecht komt en van daaruit verder kan kiezen naar Home (index.php) en zo verder.\r\n\r\nWat is de beste methode om dat voor elkaar te krijgen, maar dan op zo\'n wijze dat de Google indexering er niet te erg onder gaat leiden. Graag dus een antwoord van iemand met kennis van zaken (Foobar bijv.)\r\nIk zat te denken aan een redirect maar dat lijkt me niet de beste oplossing.\r\nHet renamen van de pagina is ook niet echt fijn want dan moet dat op elke pagina gaan gebeuren anders werken die klikbalken weer niet meer.\r\n\r\nDus ik ben benieuwd.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Je kunt de landing page wijzigen met behulp van .htaccess.\n\nIn jouw geval zet je dit in je .htaccess bestand:\n[QUOTE]DirectoryIndex pakketten.php[/QUOTE]\n\nZie verder: [url]http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/mod_dir.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Daar heb ik aan gedacht, maar krijg je dan geen problemen met de Google indexering? Gezien de keywords etc. bij de pakketten.php anders zijn dan bij de index.php. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Tot de volgende indexering komen bezoekers op pakketten.php terecht, terwijl eigenlijk de inhoud van index.php in Google gevonden werd, maar dat lijkt me niet zo problematisch.\nBij de volgende indexering zal alles vanzelf rechtgezet worden. Kan geen kwaad, je zult geen bezoekers mislopen door deze omschakeling. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Ging mij om de keywords, maarja die zijn evt. ook wel te vervangen. Had niet gedacht dat het toch zo eenvoudig zou zijn.\r\nHartstikke bedankt voor je hulp weer Foobar!(Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen