Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Beste leden, \r\n\r\nIk bezit een geweldig thomson modem 789, hierop zit op poort 3 interactieve tv, de rest zit nu gekoppeld aan ethernetpoort 1 (switch) hieraan zitten twee routers (DC202 Sitecom) & (150 N Sitecom). De wanpoorten op de routers zijn niet in gebruik, ze krijgen (volgens mij) dus een IP van het Thomson modem. Nu komt even de clou: Hoe kan het dat ik op het uitgegeven DHCP de routers niet meer beanderbaar zijn ?? ,en hoe kan ik het \r\nzo maken dat het \"wel\" zo is ??, Wat is het verschil met de WAN aangesloten of juist niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2010 de hardware moet je ook zoveel mogelijk vaste ip geven, anders kan je ze niet meer vinden\r\nalleen de computers kan je via dhcp laten werken\r\n\r\nde routers en printers en harddisken vaste ip nummers geven\r\n\r\nbij gebruik van de wan poorten maak je 2 (of meerdere) netwerken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2010 De LAN-zijde van je routers krijgen geen IP-adres van je Thomson, deze moet je in de routers zelf instellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen