Ga naar inhoud

De FireWall

Aanbevolen berichten

hey,\r\n\r\nik heb een vraagje over de firewal van me pc, bij levering moest ik alles instaleren en zo ook norton antivirus, geen problemen mee en gedaan. nu als ik bij firewal kijken, en dat is al vanaf het begin zo, maar toch vraag ik em af of het wel goed is. staat er het volgende:\r\n\r\ndeze instelling worden beheerd via de leverancierstoepassing NORTON FIREWALL PROVIDER. \r\n\r\ndan staat daar onder thuis of bedrijfsnetwerk niet verbonden maar ervoor een rood schildje met een kruis er in, \r\nen:\r\nopenbare netwerken verbonden, ook met een rood schildje met een kruis er in...\r\n\r\ndan staat er links aan de zijkant:\r\n- een programma of onderdeel toegang geven via windows firewall,\r\n- instelling voor meldingen wijzigen,\r\n- windows firewall in-of uitschakelen,\r\n- standaard waarden herstellen.\r\n\r\ndie dingen staan er + nog 2 andere maar de opgenoemde kan ik niet aanklikken of wat dan ook.. heeft iemand enig idee of dit wel zo hoor ?? zonee weet iemand wat ik dan meot doen??\r\n\r\nMvg. Ricardo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...