Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 hey,\r\n\r\nik heb een vraagje over de firewal van me pc, bij levering moest ik alles instaleren en zo ook norton antivirus, geen problemen mee en gedaan. nu als ik bij firewal kijken, en dat is al vanaf het begin zo, maar toch vraag ik em af of het wel goed is. staat er het volgende:\r\n\r\ndeze instelling worden beheerd via de leverancierstoepassing NORTON FIREWALL PROVIDER. \r\n\r\ndan staat daar onder thuis of bedrijfsnetwerk niet verbonden maar ervoor een rood schildje met een kruis er in, \r\nen:\r\nopenbare netwerken verbonden, ook met een rood schildje met een kruis er in...\r\n\r\ndan staat er links aan de zijkant:\r\n- een programma of onderdeel toegang geven via windows firewall,\r\n- instelling voor meldingen wijzigen,\r\n- windows firewall in-of uitschakelen,\r\n- standaard waarden herstellen.\r\n\r\ndie dingen staan er + nog 2 andere maar de opgenoemde kan ik niet aanklikken of wat dan ook.. heeft iemand enig idee of dit wel zo hoor ?? zonee weet iemand wat ik dan meot doen??\r\n\r\nMvg. Ricardo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Zoiets?\n[ATTACH]15272[/ATTACH]\n\nDan is alles in orde, want je kijkt naar de instellingen van [B]Windows Firewall[/B] en die is uitgeschakeld. Twee firewalls is te veel van het goede en kan allerlei rare problemen opleveren. Lekker laten zo dus! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 ey foobar, \r\n\r\ninderdaad precies datzelfde ^^, maar hoezo 2 firewalls dan?? zit er in norton ook een firewall ofzo???\r\n\r\ngrtz \r\n\r\np.s bedankt voor reageren ^^ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 In Norton 360 en in Norton Internet Security zit in ieder geval een firewall. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen