Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Hallo mensen, als ik inlog via extern bureaublad dan lukt het wel maar dan krijg ik op de externe computer het welkomst scherm maar je hoort toch dan gewoon het bureaublad te horen zien en dan kan je toch ook zien wat die ander via extern bureablad doet of niet??\r\nAls het niet zo hoort hoe moet je dat dan veranderen??\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Wat je ziet klopt: zo werkt extern bureaublad.\n\nAlleen met \"hulp op afstand\" kun je op beide computers tegelijk het bureaublad zien. Mogelijk lukt dat ook met een ander VNC-programma, maar dan moet je op beide computers dus weer iets installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Om deze reden gebruik ik ook VNC zowel thuis als in bedrijfsleven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Je kunt niet op de host zelf ingelogd zijn, als je remote desktop gebruikt. Met vnc kan de host wel ingelogd zijn, en krijg je op de remote gewoon dezelfde desktop te zien. Kijk eens naar teamviewer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen