Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Delen Geplaatst: 5 juni 2010 goedendag, ik heb een nieuwe computer met win7 64bit en een hd 5770 videokaart met HDMI aansluiting. nu heb ik een HDMI kabel gekoppelt tussen de computer en de tv, maar ik krijg geen beeld op de tv. weet iemand hoe ik dit moet oplossen. ben geen computerwonder. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Heb je de kabel al getest? Kan gewoon zijn dat die kabel beschadigd is (kabelbreukje of zo). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Druk eens op Windowstoets+P op het moment dat alles correct is aangesloten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Na aansluiten de computer opnieuw opstarten zodat hij de HDMI kabel ziet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Natuurlijk de tv ook op het goede ingangs kanaal zetten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen