Ga naar inhoud

Muis werkt alleen soms

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\n\nIk heb laatst een muis gekocht een [URL=\"http://images.icecat.biz/img/norm/high/2113123-9684.jpg\"]\"Sweex MI570\"[/URL]. In het begin deed hij het zonder enig probleem alleen na een tijdje stop hij opeens met werken. De laser en en de led is niet eens aan. Het lijkt alsof hij geen stroom krijgt. Soms werkt hij dan opeens weer. Want ik heb hem een tijdje(maand) laten liggen en dan werkt hij opeens twee dagen weer.\n\nSoms als hij niet werkt en hij zit toch aan mijn PC krijg ik dan ineens een melding op mijn computer van: USB wordt niet herkent.\nIk heb er geen CD bij, en gezocht naar drivers die heb ik alleen niet kunnen vinden.\n\nIk hoop dat jullie mij kunnen helpen anders is het jammer.\n\nXiffix
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nEerst maar even wat zaken helder krijgen:\r\n\r\n- welk [I]besturingssysteem [/I]gebruik je op die PC ([B]XP[/B], [B]Vista[/B], [B]Win 7[/B])?\r\n\r\n- [I]\'na een tijdje stopt hij ...[/I]\' is dat na een paar uur of een paar dagen?\r\n\r\n- [I]\'want ik heb hem een tijdje laten liggen(maand) en dan werkt hij opeens twee dagen weer ...\'[/I] Zit er eigenlijk een batterij in?\r\n\r\n- welke USB wordt niet herkend?\r\n\r\n- hoe ziet de rest van je systeem eruit (merk, moederbord, geheugen)?.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Hij is niet draadloos, zover ik weet dus geen batterijen hij heeft dus ook geen batterijen.\nik gebruik XP ik heb hem ook op vista en windows 7 geprobeerd dat is hetzelfde verhaal.\n\nHij stopt met werken na ongeveer één a twee dagen, zoals nu heb ik hem er gisteren uitgehaald en als ik hem nu weer terug doe werkt hij alleen vast niet lang.\n\nwelke USB niet herkent wordt weet ik niet.\n\nEdit: hij is nu gestopt met werken, nu doet hij niets meer.
Link naar reactie
Schroefjes zitten meestal onder de voetjes, die je er dus eerst even af moet prutsen.\n\nEen optische muis maak je over het algemeen schoon door eens hard in het gat aan de onderkant te blazen. Daarvoor hoeft \'ie niet open.\n\nOm een draadbreuk op te sporen moet \'ie wel open, zodat je dan met een multimeter de verschillende draden in de kabel kunt doormeten.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nAls je [B][I]led [/I][/B]het na verloop van tijd het niet meer doet en dat op verschillende systemen, dan loopt de spanning ergens weg. Kan me niet voorstellen dat de voeding op diverse systemen in dat opzicht verstek laat gaan. Dus dan zou het aan de muis zelf moeten liggen. En zou ik er mee teruggaan naar de winkel. Pas gekocht, dan moet er nog garantie op van toepassing zijn.\r\n\r\nJeep;)\r\n\r\nP.S. Draadbreuk zou kunnen, maar dan is het \'af-en-aan\' (al naar gelang je het ding beweegt doet-ie het en dan weer niet), dus niet: \'werkt-een-tijdje-en-dan-totaal-niet-meer\'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...