Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Goedendag,\r\n\r\neen behoorlijke tijdje geleden had ik hier een topic neergezet, van hoe je 2 routers achter elkaar moet configureren, met dat trucje van DHCP uitzetten op de router, en je 2e router ( draadloos ) dient dan als accespoint.\r\n\r\nMijn vraag is kan ik dit geheel niet vervangen door 1 router, bijvoorbeeld een sitecom 300n of een gaming router? want ik heb heel veel kabels door huis, en het is gewoon niet netjes meer, zelfs door de gang lopen er 2 waardoor het erg lelijk lijkt.\r\n\r\n\r\nBij voorbaat dank! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Ja dat kan. Een draadloze router zoals de Sitecom 300N en voor evt. volgende pc\'s kun je daar een switch (of meer) aan koppelen. Stuk makkelijker.\r\nEn scheelt een boel aan kabels. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2010 ja maar ik wil de telfort router die ik van telfort kreeg vervangen door gewoon 1 router, maar het punt is dat op die telfort router ook nog telefoon aangesloten moet worden.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Nee dan kan de router (waar ook telefoon op aangesloten is) niet vervangen worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen