Ga naar inhoud

Een weblink in windows visual studio maken

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIs iemand bekend met windows visual studio 2010? Ik wil een simpele applicatie maken met alleen drie links naar verschillende url,s. Dus het met een soort software worden dat je kunt openen op je computer en date er dan drie links verschijnen waar je op kunt klikken. Hoe maak ik dat in windows visual studio? Ik begrijp nog niet veel van het programma. Of is er een andere manier om het te doen? Het zal voor een expert heel simpel zijn maar voor mij nog niet. Alvast dank.....
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nMij lijkt dat je écht cursusmateriaal moet aanschaffen, want [B]Visual Studio 2010 [/B]bestrijkt diverse programmeer-omgevingen ([I]Visual Basic[/I], [I]Visual C-sharp[/I], [I]C++ [/I]en [I]F-sharp[/I]).\r\nOok al gezien de prijs is dat niet zomaar een web-knutsel-dingetje.\r\n\r\nHet is pas sinds april op de markt en zonder twijfel komen er binnenkort sites met [I]code-voorbeelden[/I] die je zou kunnen gebruiken.\r\nMaar dan nog: als je weinig ervaring hebt met codeer/programmeerwerk, dan zou ik me eerst eens storten op het verkrijgen van uitgebreide documentatie. Print desnoods de [I]Helpfiles [/I]een keer uit bij wijze van naslag, lees die door en maak aantekeningen.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...