Ga naar inhoud

Audacity herkent headset niet.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik moet een opname maken met Audacity. Ik heb een headset, en ook de standaard microfoon van mijn laptop. Als ik echter begin op te nemen in Audacity, met mijn headset aangesloten, gebruikt audacity nog steeds de microfoon van mijn laptop, die ongelooflijk veel ruis met zich meebrengt. \r\n\r\nKan iemand mij helpen?
Geplaatst:
Je moet het default recording device aanpassen in Windows.\n\nStart -> control panel -> sound ->recording(tabblad) -> vind je headset -> klik -> set default -> ok.\n\nAls het niet helemaal duidelijk is dan roep maar, ben weer eens in een luie bui :)
Geplaatst:
Dan zou het een instelling in Audacity kunnen zijn.\nIk heb het al een tijdje niet meer gebruikt / geinstalleerd gehad.\n\nMaakt Windows sound recorder wel gebruik van de juiste microfoon?
Geplaatst:
Dat is vreemd, weet je zeker dat het juiste apperaat is geselecteerd voor geluidsopname?\nJe kan opname apperatuur en afspeel apperatuur appart aangeven.\n\nOok de programma\'s opnieuw opgestart na het veranderen van deze instelling?
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Hi,\r\n\r\nWat staat er bij in [B]Audacity [/B]bij [B]Voorkeuren[/B]? (Klik [I]Bewerken [/I]>> [I]Voorkeuren[/I]).\r\n\r\nEr zou dit moeten staan bij [B]Opnemen Apparaat[/B]:\r\n\r\n[ATTACH]15284[/ATTACH]\r\n\r\nAls ik een - maakt niet uit welke - [I]headset/mic [/I]aansluit op m\'n laptop, wordt de [I]laptop-mic [/I]in het deksel automatisch uitgeschakeld. [I](Klik je \'m helemaal goed vast?)[/I]\r\n\r\nHoe heet je laptop? (Merk/specs?)\r\n\r\nJeep;)

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...