Ga naar inhoud

Mijn hardeschijf bewaard alles maar kan niks gebruiken. Hoe kan dit?


Aanbevolen berichten

De titel is niet helemaal duidelijk.. Maar goed, dit is het probleem. Ik heb laats een Externe harde schijf gekocht. Omdat de geheugen die nu in mijn laptop zit, bijna vol is. Ik Heb dus nu een paar mapjes met grote spelen op mijn Externe harde schijf gezet. Maar nu staan de mapjes dus in mijn externe harde schijf EN op mijn (C:) schijf. Ik wil juist dat ik meer spelletjes kan downloaden en ze dan ook kunnen spelen natuurlijk. Als ik een mapje overplaats naar mijn Externe harde schijf en dat mapje uit mijn (C:) schijf verwijder, doet niks het meer van dat mapje. Dus kortom: Als ik een mapje wil verplaatsen naar mijn Externe harde schijf, zodat mijn (C:) schijf meer ruimte heeft. Maakt hij er een kopie van, en blijft mijn geheugen vol van mijn (C:) schijf. Als het niet duidelijk is, laat het me weten. Dit is nogal nieuw voor mij.. Thanks
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het is inderdaad mogelijk om bestanden vanaf de C:-schijf te verplaatsen naar bijvoorbeeld een externe harde schijf, maar dat geldt niet zonder meer voor alle bestanden en mappen. Dat geldt voornamelijk voor de mappen C:\Program Files\ en C:\Program Files (x86)\, in deze mappen worden programma's die onder Windows zijn geïnstalleerd, geplaatst. Als u deze mappen zomaar verplaatst, kan een programma niet meer worden gestart, omdat de oorspronkelijke verwijzingen dan niet meer werken. Om ruimte te besparen kunt u er beter voor kiezen om uw 'losse' bestanden, zoals gedownloade bestanden, foto's en documenten, die normaliter in de map Documenten staan, op een externe harde schijf op te slaan. Geïnstalleerde programma's kunnen in principe ook wel op een externe harde schijf staan, maar dan moet u dat tijdens de installatieprocedure aangeven. Veel programma's staan een installatie op een externe harde schijf echter niet altijd toe.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...