Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2010 Delen Geplaatst: 26 mei 2010 Hallo beste vrienden,Kan iemand mij zeggen of ik de grafischekaart ATI Radeon 9200[RV280] kan upgraden?Ik krijg op Windows7 mijn AVer TV DVB-t Volar niet aan de gang.Wel scherm geen TV. IN XP Pro geen enkel probleem. Groet JOST Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2010 FF op de Ati site naar de laatste drivers zoeken voor windows 7.\r\n\r\nAnders w7 zelf naar updates laten zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2010 Ik denk niet dat dit aan je videokaart ligt - maar wel aan die TV tuner. Je kunt eens bij Avermedia (de producent) kijken of er nieuwe drivers voor zijn - volgens de site zijn de meesten wel compatibel met Win7. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2010 JohnL Op de site van AverMedia heb ik gezocht maar kon mijn USB sticj niet vinden Groet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2010 [QUOTE=Jost;527123]JohnL Op de site van AverMedia heb ik gezocht maar kon mijn USB sticj niet vinden Groet[/QUOTE]\r\n\r\nWelk typenummer is het? Als je deze geeft kan ik wel kijken of er een geschikte driver beschikbaar is voor je TV-Tuner. Maar kans bestaat dat als het een oude DVB-T Stick is, er geen compatibele drivers zijn voor Windows 7. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen