Ga naar inhoud

Slome verbinding

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nMijn internet deed eerst altijd snel maar nu doet het internet een tijdje erg traag, mijn vader en mijn zusje hebben ook kort geleden een laptop gekocht, dus zou het daardoor komen?\r\nEr we hebben in totaal 2 computers en 5 laptops die allemaal internet gebruiken en soms wel allemaal tegelijk..\r\n\r\nWeet iemand dus hoe ik mijn internet sneller laat werken?
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;526409]Als iedereen tegelijkertijd op internet zit wordt \'t inderdaad wel wat langzamer, maar het wordt pas echt traag als één of meer personen veel aan het uploaden is. In de meeste gevallen is de oorzaak het gebruik van een filesharing programma dat ook bestanden deelt met anderen.[/QUOTE]\r\n\r\nWe hebben wel draadloos internet, ik weet niet of dat verschil maakt.\r\nMaar ze zitten wel allemaal filmpjes online te kijken enz.\r\n\r\nDus is er niks wat ik zelf kan doen, zodat bij mijn laptop het internet wel sneller doet?
Link naar reactie
Beste bling,\r\n\r\nJa video\'s moeten veel bufferen en als 5 mensen tegelijk bufferen is het logisch dat internet trager word, dat is ook met school als je alleen achter schools computer zit is het nog redelijk snel maar 40 man tegelijk is het super sloom, Soms helpt ook om je firmware van je router te upgraden dan worden dingen verbeterd. Je versie kun je checken door naar [url]http://www.routerlogin.com[/url] te gaan en je standaard wachtwoord en gebruiksnaam in te vullen, tenzij je het gewijzigd hebt. Standaard wachtwoord en gebruiksnaam kun je gemakkelijk op bing of google vinden door dit te zoeken: \"je router naam standard password and username\"
Link naar reactie
Als de rest van de familie draadloos zit te werken en jij bedraad, kan je jezelf misschien wel een beetje helpen...\r\nIn het boekje van de router kan je lezen hoe je daar in moet loggen.\r\nAls je daar de WIFI settings op b zet inplaats van g of n of auto dan gaat draadloos wat trager, waardoor er misschien voor jou bedrade verbinding meer bandbreedte overblijft. ;-)\r\nIk vind wel dat ze dat even moet vragen......\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...