Anoniem2 Geplaatst: 18 mei 2010 Delen Geplaatst: 18 mei 2010 Hej,\r\n\r\nik speel al een tijdje de onlinegame \'enemy territory\'. Thuis hebben we een router (+ belgacom tv). Vanuit de router vertrekken ook twee kabels, één naar mijn broer zijn pc en naar mijn pc. Wanneer mijn broer niet op het internet zit, heb ik een normale ping. Maar wanneer hij internet opstart gaat mijn ping de hoogte in waardoor ik niet meer normaal kan gamen. Dit probleem had ik vorige maanden niet. Dit probleem is plots komen opduiken :s\r\nWaar zou het probleem liggen?\r\n\r\nBedankt op voorhand!\r\n\r\nMatthias Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2010 Als je broer veel upload gaan de bandbreedte van je verbinding met sprongen omlaag. Dus in jou geval, wordt de verbinding dan veel minder snel.\r\nMaar ook als hij met max speed download kost dat jou ping tijd.\r\nHeeft je broer soms iets van utorrent draaien? \r\nOf wordt zijn pc geplaagd door een virus, wat de verbinding misbruikt?\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2010 configureer op de router QoS (Quality of Service) waarin je je game prio 1 geeft.\r\nJij kan dan zonder problemen gamen en je broer heeft dan een iets tragere internetverbinding Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2010 Waar moet ik dat aanpassen? ( Ik weet niet zoveel van computers ).\r\n\r\nGroeten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2010 Je moet dat kijken of je router dit ondersteunt. (handleiding en specs vd router). Daar lees je ook hoe je kunt inloggen op je router en dat eventueel aan kan passen. \r\nLet wel op dat je geen andere gegevens wijzigt, anders kan je zomaar je i-net verbinding kwijt zijn.\r\nAls hier het exacte merk en type van je router neer zet (zie meestal de onderzijde van de router) wordt er voor je gekeken, met mogelijk wat uitleg.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen