Ga naar inhoud

Niet kunnen inloggen windows Vista

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nSinds 2 dagen kan ik niet meer inloggen op mijn laptop (hp elitebook 8530w). Ik heb niks bijzonders gedaan kon er alleen niet meer in komen. Meestal gebruik ik mijn fingerprint om erin te komen en dit werkt altijd goed. Als ik nu wil inloggen zegt de computer dat mijn multifactor authentication settings niet kloppen en dat ik contact moet opnemen met mijn system administrator terwijl dat het account daarvoor is. Dit zegt hij zowel bij mijn fingerprint als bij mijn wachtwoord. Ik kom dus tot aan het login scherm maar kan verder niks.\r\n\r\nHet is van uiterstbelang dat ik mijn huidige gegevens nog veilig kan stellen voordat ik een nieuwe installatie ga uitvoeren \r\n\r\nIk ben inmiddels ten einde raad.\r\n\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie
Misschien even Hiren\'s boot downloaden en op schijf zetten.\r\nDaarna in pc en opstarten. Heb ik gebruikt toen ik mijn password kwijt was.\r\nHeb toen Hiren\'s boot gedaan en kon toen gewoon de pc opstarten en\r\neen nieuw password instaleren.\r\nWeet niet of dit ook kan met vingerafdrukken.\r\nSucces
Link naar reactie
Heb hetzelfde gehad.\r\nWilde ten einde raad image van C terugzetten maar gelukkig probeerde ik het eerst met de recover-cd\'s van de laptop.\r\nDus als je bij aanschaf van de laptop, recover-CD\'s hebt gemaakt, hiermee opstarten.\r\nIk kon toen in het menu dat toen verscheen een herstelpunt kiezen en probleem opgelost.
Link naar reactie
Boot de pc in veilige modus op..\r\nDit doe je door op f8 te drukken net na het booten van de bios.\r\n\r\nMeld je aan met het administrator account. Als het goed is staat daar geen wachtwoord op! Ga naar de gebruikeraccounts en verander het wachtwoord van je account! Boot daarna de computer in de normale modus op (gaat automatisch na afsluiten) en kijk of het werkt.\r\n\r\nAlleen nog 1 ding: welk besturingssysteem heb je erop staan??\r\nAls je Windows 7 hebt dan kun je je computer naar een toestand herstellen waar de fingerprint het wel weer deed. Ik weet niet zeker of dit bij Vista ook kan, maar ik denk het wel!\r\n\r\nSuc6!\r\n\r\nIk denk dat dit het probleem is..\r\nIk zou daarna een testaccount aanmaken voor de fingerprint en dan zou ik googlen voor drivers voor je fingerprint.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...