Ga naar inhoud
  • 0

Kijk zo luizen je erin

Anoniem2

Vraag

Vanaf dit adres (kan uiteraard weer fake zijn) [EMAIL=\"carpetedni8@rentcom.com\"]carpetedni8@rentcom.com[/EMAIL] Komt dit bericht met bijlage, waarvan je denkt dat het de rekening is.\nNieuwschierig ga je toch kijken, wat net de bedoeling is natuurlijk.\nAVG staat gelijk op zijn achterste benen, dus weg met die zooi.\nDe naam van de bijlage was bij mij: Amazon_label_N-322-552\n \nEn ook hier wordt een emailadres van mij gebruikt wat totaal niet klopt, dat vraag ik mij al vaker af, waarom je dit dan toch kunt ontvangen.\n[EMAIL=\"burghoutsr.s.burghouts1@zonnet.nl\"]burghoutsr.s.burghouts1@zonnet.nl[/EMAIL]\nBij wie kun je daar over klagen, is dat Tele2 (zonnet.nl)\n \nDe tekst van de mail:\n \nHello,\n\nThank you for shopping at Amazon.com!\n\nWe have successfully received your payment.\n\nYour order has been shipped to your billing address.\n\nYou have ordered ” Sony Bravia S5317 ”\n\nYou can find your tracking number in attached to the e-mail document.\n\nPrint the postal label to get your package.\n\nWe hope you enjoy your order!\n\nFrankie Maurer, Amazon
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Ik ken echt niet alle emailadressen uit mijn hoofd die mij mailen.\nSommigen hebben een naam die anders is dan het emailadres, of zit eronder.\nDat kijk je allemaal niet na.\n \nZonnet laat veel zooi door, daar baal ik van.\nVandaar dat ik nu steeds gebruik maak van gmail, die laat niet veel zooi door, gewoon een verademing.\n \nHet gekke is alleen dat sommige websites, waar ik \"lid\" van ben, liever geen gmail en hotmail adressen accepteren.\nDaar is dan zonnet weer mooi voor.\nHet liefst zou ik hem opheffen, maar ja dat was indertijd mijn meest gebruikte adres en nog in gebruik.\nNu dus weer handig. ennnn... onhandig.\nIk gebruik AVG internet security.
Link naar reactie
  • 0
Misschien is het een idee om je zonnet-mail in Gmail te laten ophalen. Dan kun je er -via Gmail- nog steeds gebruik van maken voor het ontvangen van mail (en eventueel ook verzenden via Gmail\'s web-interface), maar belangrijker wordt de zonnet-mail ook gefilterd door Gmail\'s spamfilter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...