Ga naar inhoud

nieuwe pc/laptop kopen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, \r\n\r\nhopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb geen verstand van computers, heb op dit moment een dell latitude. Nu wil ik graag een nieuwe kopen voor mijn studie. Ik heb maximaal E 600,- te besteden en dan nog E150,- voor een printer. Het is de bedoeling dat ik een powerpoint presentatie kan maken op mijn computer en ik zou het fijn vinden als ik cds kon branden en genoeg ruimte had om dingen op te slaan. Kunnen jullie me adviseren, wat is nu een solide computer of laptop, laatste heeft mijn voorkeur. En wat is een goede huis tuin en keuken printer? Voor mijn werkstukjes enzo? Alvast bedankt voor de moeite met vriendelijke groet bebe
Link naar reactie
150 euro is tegenwoordig best veel voor een inkjet printer, voor minder dan de helft heb je al een heel uitgebreide all-in-one van Canon:\r\n[url]http://tweakers.net/pricewatch/243279/canon-pixma-mp490.html[/url]\r\n\r\nEn qua laptop zou je kunnen denken aan een Core i3 van een degelijk merk, zie enkele voorbeelden in de: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:PU7LDoMgEPyXOZsGioj6ASYeeuqx8UCBg42vgGmaGP-9rNQeNrPzgJ0NT68n29qA-gGJDJyGseIAVRLwUqDLMHvrfNO7waLG4vtXwE-8z36Nmg7mryzOtDGnMkoad9Mf1IWSJ-0n1FfGMgQz--TKk5BHjhucWZ1NXx39uFDxgDpaxkIhOk0_rM5Hd4OQOcFbD5QVFadghCIBO4CRmLOKJ5aj2-MiK3o50mVwdaHoSJ2ICOz7_gU]Pricewatch[/url]\r\n\r\nEn qua desktop (al dan niet met beeldscherm) zou je juist weer eens kunnen kijken naar de desktopdeals van: [url=http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/desktops_great_deals/fs.aspx?refid=desktops_great_deals&s=dhs&cs=nldhs1]Dell[/url]
Link naar reactie
Beste obi wan kenobi,\r\n\r\nwat is een Core i3? Die site ziet er goed uit, maar kan je niet beter een computer in de winkel kopen qua service of maakt dat niks uit? Is de toshiba satalitte een goede keuze zit daar dan al windows op en powerpoint of moet je dat apart kopen? Bedankt voor de snelle reactie trouwens mvg bebe
Link naar reactie
[QUOTE=beelzebub;526011]wat is een Core i3?[/QUOTE]De Intel Core i-processoren zijn momenteel de modernste. i3 is de serie die binnen je budget past.\r\n[QUOTE=beelzebub;526011]Die site ziet er goed uit, maar kan je niet beter een computer in de winkel kopen qua service of maakt dat niks uit?[/QUOTE]Als je een laptop koopt, maakt het voor de garantie helemaal niets uit omdat de garantie direct via support van de fabrikant loopt. Heb verder geen idee wat voor service je verder nodig zou moeten hebben.\r\n[QUOTE=beelzebub;526011]Is de toshiba satalitte een goede keuze zit daar dan al windows op[/QUOTE]De meeste laptops worden met 64-bit Windows 7 geleverd, kijk bij de specificaties.\r\n[QUOTE=beelzebub;526011]en powerpoint of moet je dat apart kopen?[/QUOTE]Yup. Die licentie zit er nooit bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...