Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds gister een probleem met windows XP SP3. :o\r\nIk surfde op het web, en toen kwam er ineens een melding van een virus. Ik kom de naam niet lezen, maar in de naam stond iets van Skynet, ik las op het internet dat dat een schadelijke virus is en er stond ook bij: Risk (1-5): 5.\r\nHet was helemaal verspreid over de Windows map. \r\nAls ik in veilige modus opstart dan kan ik kiezen of ik systeemherstel wil, als ik dat opstart dan vink ik een datum aan en ik druk volgende, dan opeens valt systeemherstel uit en staat er zoiets van: \r\n~ Systeemherstel bevat een fout in het bestand, het moet worden afgesloten. ~\r\n En het bureaublad laadt ook niet en de [U]laptop[/U] valt vanzelf, na ong. 15-30 seconden, uit als je hem opnieuw opstart. Het is de originele windows met de originele \'ACER reboot for Windows XP\' cd\'s. Maar als ik de cd\'s erin stop dan laadden de cd\'s niet en valt de laptop weer uit. Setup werkt ook niet, want als je erin komt dan werken de pijltjes niet meer, F8 werkt nog wel maar het maakt niet uit wat je kiest, de laptop valt weer uit na een tijdje.\r\n\r\nIk weet echt niet meer wat te doen. :confused:\r\n\r\nTen zake het is een Acer Aspire 1520.\r\n\r\nMVG, c00k13. :rolleyes:
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen