Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!\r\n\r\nIk heb thuis hier een PC staan met een voeding van 550W.\r\nNu draait er een WoW Private server op mijn PC, maar als ik er niet ben, willen mijn vrienden wel door kunnen spelen.\r\n\r\nNu is mijn vraag: is daar een oplossing voor ? \r\n\r\nIk zat te denken aan een andere pc voor erbij met een normale voeding, maar ook die zijn rond de 350W en als die 24/7 aanstaat, zijn mijn ouders ook niet blij, wie kan mij helpen ?\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nMark
Link naar reactie
Je moet weten dat een pc niet constant het maximum vermogen van de voeding gebruikt. Hij doet dat alleen als er veel stroom nodig is, dus bij zware berekeningen. De voeding vervangen door een lichter exemplaar zal dus net niks uitmaken.\n\nMoet het echt zuiniger, neem dan een (oude) laptop als server, want zuiniger. Hoe dan ook ben je een paar honderd euro per jaar kwijt aan energie voor een computer die 24/7 aan moet blijven staan.
Link naar reactie
De legale WoW servers zijn meestal wel te bereiken...\r\n\r\nJe weet dat je illegaal bezig bent.\r\n\r\n[url]http://www.worldofwarcraft.com/legal/[/url]\r\n\r\n[quote]Only Blizzard or its licensees have the right to host the Game. You may not host or provide matchmaking services for the Game, or intercept, emulate or redirect the proprietary communication protocols used by Blizzard in connection with the Program, regardless of the method used to do so. Such prohibited methods may include, but are not limited to, protocol emulation, reverse engineering, modifying the Program, adding unauthorized components to the Program, or using a packet sniffer while the Program is running.[/quote]\r\n\r\nKans op vervolging is niet groot, maar degene die ze pakken zijn ook flink de pineut.
Link naar reactie
oh sorry daarvoor. Dit topic mag van mij wel weg, ik weet genoeg (lekker op de retail servers blijven dus).\r\nNa de \'\'rules\'\' van blizzard te hebben gelezen en wat gegoogled, wil ik niet gepakt worden\r\n\r\nAllemaal Bedankt :)\r\n\r\nps: was helemaal niet de bedoeling om de regels te overtreden. Excuses
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...