Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2009 Delen Geplaatst: 16 januari 2009 Ik heb dan eindelijk gevonden hoe je die remote uitschakeld, en het werkt inderdaad voor mensen met windows media center. Ik dacht laat ik het toch even ergens posten zodat mensen het weten.\n\nJe gaat naar start dan in de zoekbar typ je in apparaatbeheer en daar klik je op. Dan ga je naar Human Interface Apparaten (HID) en daar schakel je alles uit wat infrarood in zijn naam heeft, nu kan je de console openen. ^^ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 Dat heeft even geduurd;)\nTrouwens als je eerder \"Stilborn\" was, geef dit dan even door aan Modje, want een dubbele account is niet toegestaan, en heb je kans dat beide account worden afgesloten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2010 das niet stillborn =p\nwant dat ben ik (A)\n\nweet me pass niet en dit was me vorige acccount waar ik de pass nog wel van wist =p\nmarkieparkie = not me! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen