Anoniem2 Geplaatst: 10 mei 2010 Delen Geplaatst: 10 mei 2010 Hoi,\r\n\r\nWanneer ik alleen losse VOB bestanden brand, dan worden deze gewoon door mijn standalone dvdspeler afgespeeld.\r\n\r\nMaar wanneer ik deze zelfde bestanden als DVD-film brand (dus alles in VIDEO_TS) zet, dan herkent mijn dvdspeler de gebrande DVD niet. Wanneer ik de DVD dan wil wissen op mijn PC, dan lukt ook niets. Soms wil mijn DVD brander deze DVD niet eens lezen. In Nero, Alcohol wordt deze DVD ineens ook niet meer herkent......\r\n\r\nWie kan mij helpen met dit probleem ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2010 Maak er eens een DVD layout van op een niet herschrijfbare DVD en sluit de DVD af, dan gaat het waarschijnlijk wel goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2010 [QUOTE=Edmoor;524994]Maak er eens een DVD layout van op een niet herschrijfbare DVD en sluit de DVD af, dan gaat het waarschijnlijk wel goed.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb net een set RW DVD\'s gekocht, lukt het daar dan niet mee ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2010 Niet alle stand-alone DVD spelers kunnen daar mee omgaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2010 [QUOTE=Edmoor;525030]Niet alle stand-alone DVD spelers kunnen daar mee omgaan.[/QUOTE]\r\n\r\nIk zal je advies opvolgen......\r\n\r\nEn die DVD\'s die niet meer leesbaar zijn, die kan ik weggooien zeker ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2010 [quote=dani1003;525032]Ik zal je advies opvolgen......\n\nEn die DVD\'s die niet meer leesbaar zijn, die kan ik weggooien zeker ?[/quote]\n\nIk ben bang van wel, tenzij een mede-forummer nog met een reddingsplan komt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2010 het niet kunnen wissen van een DVD+/-RW , kan hier aan liggen\nalcohol 120%\nopties\nemulatie\n[ATTACH]15218[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 @Tjoekse\n\nBedankt voor de tip, echter deze stond bij mij al zo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 Ik weet niet hoe je die video-DVD brandt, maar er gaat schijnbaar iets mis.\r\nAls de gebrande DVD niet herkent wordt , is het blijkbaar geen video-DVD-formaat.\r\nKijk eens of op de video-DVD naast VOB- ook BUP- en Info-bestanden staan.\r\nJe kunt van de video-DVD in plaats van het op schijf te branden een iso-bestand branden en deze via de computer proberen af te spelen, kijken of de computer het ook als video-DVD herkend. \r\nAnders kun je ook met Nero-vision van deze VOB-bestanden een video-DVD te branden.\r\n\r\nVoordat je de herschrijfbare schijfjes weggooid even proberen of ze opnieuw te formatteren, zijn, misschien zijn ze dan weer bruikbaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 [QUOTE=Leo36;525060]Ik weet niet hoe je die video-DVD brandt, maar er gaat schijnbaar iets mis.\r\nAls de gebrande DVD niet herkent wordt , is het blijkbaar geen video-DVD-formaat.\r\nKijk eens of op de video-DVD naast VOB- ook BUP- en Info-bestanden staan.\r\nJe kunt van de video-DVD in plaats van het op schijf te branden een iso-bestand branden en deze via de computer proberen af te spelen, kijken of de computer het ook als video-DVD herkend. \r\nAnders kun je ook met Nero-vision van deze VOB-bestanden een video-DVD te branden.\r\n\r\nVoordat je de herschrijfbare schijfjes weggooid even proberen of ze opnieuw te formatteren, zijn, misschien zijn ze dan weer bruikbaar.[/QUOTE]\r\n\r\nOok de BUP en Info bestanden e.d. zijn gewoon meegesleept in VIDEO_TS. \r\n\r\nEn op 1 of andere manier worden de gebrande DVD niet goed herkend, als ik wil formatteren zegt ie gewoon dat ze leeg zijn. Of soms nog erger, loopt het prgramma waar ik mee wil wissen vast. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 Heb je misschien -RW schijven terwijl je +RW zou moeten hebben? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2010 [QUOTE=Edmoor;525113]Heb je misschien -RW schijven terwijl je +RW zou moeten hebben?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nGewoon +RW Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen