Ga naar inhoud

Brand en Lees probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nWanneer ik alleen losse VOB bestanden brand, dan worden deze gewoon door mijn standalone dvdspeler afgespeeld.\r\n\r\nMaar wanneer ik deze zelfde bestanden als DVD-film brand (dus alles in VIDEO_TS) zet, dan herkent mijn dvdspeler de gebrande DVD niet. Wanneer ik de DVD dan wil wissen op mijn PC, dan lukt ook niets. Soms wil mijn DVD brander deze DVD niet eens lezen. In Nero, Alcohol wordt deze DVD ineens ook niet meer herkent......\r\n\r\nWie kan mij helpen met dit probleem ?
Link naar reactie
Ik weet niet hoe je die video-DVD brandt, maar er gaat schijnbaar iets mis.\r\nAls de gebrande DVD niet herkent wordt , is het blijkbaar geen video-DVD-formaat.\r\nKijk eens of op de video-DVD naast VOB- ook BUP- en Info-bestanden staan.\r\nJe kunt van de video-DVD in plaats van het op schijf te branden een iso-bestand branden en deze via de computer proberen af te spelen, kijken of de computer het ook als video-DVD herkend. \r\nAnders kun je ook met Nero-vision van deze VOB-bestanden een video-DVD te branden.\r\n\r\nVoordat je de herschrijfbare schijfjes weggooid even proberen of ze opnieuw te formatteren, zijn, misschien zijn ze dan weer bruikbaar.
Link naar reactie
[QUOTE=Leo36;525060]Ik weet niet hoe je die video-DVD brandt, maar er gaat schijnbaar iets mis.\r\nAls de gebrande DVD niet herkent wordt , is het blijkbaar geen video-DVD-formaat.\r\nKijk eens of op de video-DVD naast VOB- ook BUP- en Info-bestanden staan.\r\nJe kunt van de video-DVD in plaats van het op schijf te branden een iso-bestand branden en deze via de computer proberen af te spelen, kijken of de computer het ook als video-DVD herkend. \r\nAnders kun je ook met Nero-vision van deze VOB-bestanden een video-DVD te branden.\r\n\r\nVoordat je de herschrijfbare schijfjes weggooid even proberen of ze opnieuw te formatteren, zijn, misschien zijn ze dan weer bruikbaar.[/QUOTE]\r\n\r\nOok de BUP en Info bestanden e.d. zijn gewoon meegesleept in VIDEO_TS. \r\n\r\nEn op 1 of andere manier worden de gebrande DVD niet goed herkend, als ik wil formatteren zegt ie gewoon dat ze leeg zijn. Of soms nog erger, loopt het prgramma waar ik mee wil wissen vast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...