Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2010 Delen Geplaatst: 9 mei 2010 Ik hoef serieus niet de ultimate Game Pc te hebben, ik wil gewoon normaal een spelletje zoals warrock zonder lag kunnen spelen en skype etc., daar meot deze toch wel aan voldoen: [url]http://azerty.nl/1-865-264037/hp-pavilion-p6320nl-towermod.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2010 Ik vind het nogal duur voor wat je krijgt. Een HD4650 doet z\'n werk, maar met dit budget kun je beter krijgen. Hetzelfde verhaal voor die Q8300. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2010 Als je niet noodzakelijk met alle instellingen op \"high\" hoeft te gamen, dan zou het een geschikt systeem kunnen zijn. Het label \"goede game pc\" zou ik er echter niet aan willen hangen.\n\nMerk verder op dat het eigenlijk al een verouderd systeem is. Processor en grafische kaart zijn beide van de vorige generatie (en als het er op aan komt het geheugen ook).\n\nVerder is lag meer afhankelijk van de snelheid van je internetverbinding dan van de kracht van je computer (als we het over de lag hebben die je kunt ondervinden bij het spelen van online games).\n\nMaar als het niet serieus moet maar wel goed, dan zou ik gaan voor een i5 processor en een HD4850/HD4870 grafische kaart (ook van de vorige generatie, maar veel beter dan een 4650 en goedkoper dan de huidige generatie) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2010 Met dit budget kun je denk ik een athlon x4 processor met een HD4870 te pakken krijgen. Ik neem dan aan dat je er ook windows bij moet hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 Zal 1 van jullie er dan één op kunnen zoeken, het liefst bij salland of Azerty:D? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 Azerty levert ook wel zelf samengestelde systemen. Dit is wel een redelijke, voor weinig meer geld. Maar er zit geen windows bij. De videokaart is een 5750. Ook geen topmodel, maar toch beduidend beter dan een 4650. Mogelijk kan er tegen een kleine meerprijs wel een 5770 in.\n\n[url]http://azerty.nl/1-1905-253467/azerty-premium-game-pc-amd.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2010 [QUOTE=couch_potato;525117]Azerty levert ook wel zelf samengestelde systemen. Dit is wel een redelijke, voor weinig meer geld. Maar er zit geen windows bij. De videokaart is een 5750. Ook geen topmodel, maar toch beduidend beter dan een 4650. Mogelijk kan er tegen een kleine meerprijs wel een 5770 in.\r\n\r\n[url]http://azerty.nl/1-1905-253467/azerty-premium-game-pc-amd.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nals ik dat zo bekijk kan je daar warrock (speelde ik ook tot me p4 pc er mee kapte)\r\nmakkelijk mee spelen op high zonder ook maar een beetje te laggen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen