Ga naar inhoud

Is dit beetje goede pc om mee te gamen?

Aanbevolen berichten

Als je niet noodzakelijk met alle instellingen op \"high\" hoeft te gamen, dan zou het een geschikt systeem kunnen zijn. Het label \"goede game pc\" zou ik er echter niet aan willen hangen.\n\nMerk verder op dat het eigenlijk al een verouderd systeem is. Processor en grafische kaart zijn beide van de vorige generatie (en als het er op aan komt het geheugen ook).\n\nVerder is lag meer afhankelijk van de snelheid van je internetverbinding dan van de kracht van je computer (als we het over de lag hebben die je kunt ondervinden bij het spelen van online games).\n\nMaar als het niet serieus moet maar wel goed, dan zou ik gaan voor een i5 processor en een HD4850/HD4870 grafische kaart (ook van de vorige generatie, maar veel beter dan een 4650 en goedkoper dan de huidige generatie)
Link naar reactie
Azerty levert ook wel zelf samengestelde systemen. Dit is wel een redelijke, voor weinig meer geld. Maar er zit geen windows bij. De videokaart is een 5750. Ook geen topmodel, maar toch beduidend beter dan een 4650. Mogelijk kan er tegen een kleine meerprijs wel een 5770 in.\n\n[url]http://azerty.nl/1-1905-253467/azerty-premium-game-pc-amd.html[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;525117]Azerty levert ook wel zelf samengestelde systemen. Dit is wel een redelijke, voor weinig meer geld. Maar er zit geen windows bij. De videokaart is een 5750. Ook geen topmodel, maar toch beduidend beter dan een 4650. Mogelijk kan er tegen een kleine meerprijs wel een 5770 in.\r\n\r\n[url]http://azerty.nl/1-1905-253467/azerty-premium-game-pc-amd.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nals ik dat zo bekijk kan je daar warrock (speelde ik ook tot me p4 pc er mee kapte)\r\nmakkelijk mee spelen op high zonder ook maar een beetje te laggen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...