Anoniem2 Geplaatst: 8 mei 2010 Delen Geplaatst: 8 mei 2010 Ik heb net een nieuw speakerset gekocht. Een Logitech LS21. Maar ze geven een hele hoge piep als ik ze aanzet. Ik hoor die piep overal doorheen. Ook als ik bijvoorbeeld een film kijk of een spel speel. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2010 [QUOTE=Aap;524767]Ik heb net een nieuw speakerset gekocht. Een Logitech LS21. Maar ze geven een hele hoge piep als ik ze aanzet. Ik hoor die piep overal doorheen. Ook als ik bijvoorbeeld een film kijk of een spel speel. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?[/QUOTE]\r\n\r\nAls je op het luidspeakertje dubbelklikt rechtsonder in de taakbalk, krijg je (afhankelijk van de gebruikte Windows versie) een menuutje met meerdere schuifregelaars. Mogelijk dat er een line in openstaat die een piep veroorzaakt. Kijk anders eens of het iets met aarde te maken kan hebben.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2010 Ik heb het allebei geprobeerd maar hij geeft de piep nog steeds Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2010 Ik zou het niet weten, tenzij je op de microfooningang een microfoontje open hebt staan, want dan gaat tie ook \"rondzingen\" \r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2010 gebeurt dit terwijl ze aan staan ook of alleen als je de knop indrukt om de speaker aan te steken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen