Ga naar inhoud

overzichtelijker houden onderdeel systemen!

Aanbevolen berichten

[COLOR=\"Blue\"][U]Ik heb zelf iets bedacht om de topics in het onderwerp overzichtelijker te houden:[/U][/COLOR]\r\n\r\n[U][COLOR=\"Lime\"]wat is het doel van je systeem[/COLOR][/U]\r\nbijvoorbeeld gamen\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]Buget[/U][/COLOR]\r\nvzeg eerst hoe duur de pc moet worden want dan is het overzichtelijker om een systeem te maken.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]besturingssysteem[/U][/COLOR]\r\nzeg of je een besturings systeem nodig hebt of wat voor besturingssysteem je wil:\r\nwindows 7 home premium/proffesionale/ultimate\r\nwindows vista \r\nwindows xp\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]videokaart[/U][/COLOR]\r\nzeg welke videokaart je het liefst wil. ( als je het niet weet zet dan gewoon ati of nvidia neer. andere merken zoals matrox mogen ook)\r\nZeg ook van welke leverancier je het liefste wil bijvoorbeeld club 3D.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]processor[/U][/COLOR]\r\nZeg van welk merk je het liefst een processor wil bijvoorbeeld amd/ intel.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]capiciteit hardeschijf[/U][/COLOR]\r\nzeg ook hoeveel gb je wil voor jou computer.\r\nEn of je een SSD of sata schijf wil.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]zeg ook welke behuizing je het liefst wil[/U][/COLOR]\r\nbijvoorbeeld coolermaster.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]voeding[/U][/COLOR]\r\nHet wattage van de voeding en van welk merk.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]winkelkeuze[/U][/COLOR]\r\nVan welke winkel wil je het liefst bestellen.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]extra`s[/U][/COLOR]\r\nwil je er nog een monitor of toetsenbord bij zet het hier neer welke jij het liefst wil.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]geheugen[/U][/COLOR] van welk merk wil jij het liefst geheugen.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][U]samenstelling[/U][/COLOR]\r\nals jij er eentje hebt gemaakt\r\n\r\n[U][COLOR=\"Lime\"]onderwerp van topic[/COLOR][/U]\r\nbijvoorbeeld dit :\r\n[game pc] [1000.-]\r\n[allround systeem][750.-]\r\n\r\n\r\n( mischien is dit iets je kan er iets over zeggen wat er dan aangepast moet worden.)\r\n\r\nbelangrijk: \r\nWij kunnen je altijd iets anders adviseren dan jij in je text hebt laten staan.
Link naar reactie
Het belangrijkste vergeet je: wat het doel van de nieuwe pc is.\r\n\r\nVerder is merk videokaart/geheugen/voeding/kast/processor voor de meeste mensen niet interessant.\r\n\r\nAls ik al die vragen moet beantwoorden dan weet ik al exact wat ik wil en hoef ik niet meer om advies te vragen.\r\n\r\nMijn tegenvoorstel:[LIST]\r\n[*]Doel computer\r\n[*]Budget\r\n[*]Besturingssysteem (nee/welk)\r\n[*]Opslagruimte (GB)\r\n[*]Beeldscherm (nee/grootte)\r\n[*]Overige wensen\r\n[/LIST]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...