Ga naar inhoud

php mail

Aanbevolen berichten

eey allemaal ik weet hoe ik een mail kan versturen met de mail-functie in php en heb ook al de headers om een html te versturen, er is alleen 1 probleem hij komt automatisch in ongewenst binnen ook al staat er totaal gen schadelijke inhoud in (alleen een h1 tag). weet iemand mischien nog bepaalde headers die ik kan toevoegen om ze in mijn postvak te krijgen en niet als gevaarlijk wordt gezien
Link naar reactie
Je hebt een afzender toegevoegd?\n\nvoorbeeld:\n[php]$naar = \'jeeigenemailadres@domein.nl\';\n $van = \"From: \".htmlspecialchars($_POST[\'naam\']).\" <\".htmlspecialchars($_POST[\'email\']).\">\\n\";\n $onderwerp = \'Reactie via website\';\n \n //verzend bericht\n if(@mail($naar, $onderwerp, $bericht, $van)){ [/php]
Link naar reactie
En dat afzenderadres is een bestaand adres van een vertrouwd domein? Als je iets verzonnen hebt (zoals [email]asdfhgrtwjq@srjsfasdfsadf.com[/email]), dan gaat het daar op mis.\n\nHet kan natuurlijk ook zo zijn dat je eigen spamfilter te strak is ingesteld.\n\nOverigens is er geen header om aan te geven dat iets [I]niet[/I] spam is. Dan zouden spammers die massaal gebruiken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...