Anoniem2 Geplaatst: 2 mei 2010 Delen Geplaatst: 2 mei 2010 eey allemaal ik weet hoe ik een mail kan versturen met de mail-functie in php en heb ook al de headers om een html te versturen, er is alleen 1 probleem hij komt automatisch in ongewenst binnen ook al staat er totaal gen schadelijke inhoud in (alleen een h1 tag). weet iemand mischien nog bepaalde headers die ik kan toevoegen om ze in mijn postvak te krijgen en niet als gevaarlijk wordt gezien Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2010 Je hebt een afzender toegevoegd?\n\nvoorbeeld:\n[php]$naar = \'jeeigenemailadres@domein.nl\';\n $van = \"From: \".htmlspecialchars($_POST[\'naam\']).\" <\".htmlspecialchars($_POST[\'email\']).\">\\n\";\n $onderwerp = \'Reactie via website\';\n \n //verzend bericht\n if(@mail($naar, $onderwerp, $bericht, $van)){ [/php] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2010 ik heb een afzender toegevoed en een paar headers omte vertellen dat ik html gebruik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2010 En dat afzenderadres is een bestaand adres van een vertrouwd domein? Als je iets verzonnen hebt (zoals [email]asdfhgrtwjq@srjsfasdfsadf.com[/email]), dan gaat het daar op mis.\n\nHet kan natuurlijk ook zo zijn dat je eigen spamfilter te strak is ingesteld.\n\nOverigens is er geen header om aan te geven dat iets [I]niet[/I] spam is. Dan zouden spammers die massaal gebruiken... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen