Ga naar inhoud

Beeldscherm uitschakelen

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb op mijn laptop draaiende onder Vista bij energiebeheer aangegeven dat het beeldscherm na 1 minuut moet worden uitgeschakeld.\r\nNormaal gebeurt dat ook maar soms werkt het niet. Als ik b.v. een defragmentatieprogramma dat vrij lang duurt opstart en verder niets doe blijft het beeldscherm ingeschakeld.\r\nIs er een middel waardoor het beeldscherm handmatig uitgeschakeld kan worden?\r\nGaarne reactie.\r\n\r\nBij voorbaat dank
Link naar reactie
[QUOTE=guusburg;523588]Wellicht met het aan/uit-knopje van het beeldscherm.[/QUOTE]De eerste laptop die zo\'n knopje heeft moet ik nog tegen komen ;)\r\n\r\n\r\nMaar in ieder geval genoemd probleem kwam hier ook regelmatig voor onder Vista en zo nu en dan onder Win7. Geen idee wat de oorzaak er van is, maar ik heb me aangeleerd dat als ik lange tijd wegga om gewoon het deksel van de laptop dicht te klappen. Dan is het scherm ook uit.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;523591]De eerste laptop die zo\'n knopje heeft moet ik nog tegen komen ;)\r\n[/QUOTE]\r\nBijna alle laptops hebben de functie om het beeld uit te zetten.\r\nEnkel is dit vaak verwerkt onder een FN + ... toetsencombinatie.\r\n\r\nNiet te vergissen met sleep of external display mode
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;523595]Bijna alle laptops hebben de functie om het beeld uit te zetten.\r\nEnkel is dit vaak verwerkt onder een FN + ... toetsencombinatie.[/QUOTE]\r\nDie van mij heeft zoiets niet. En m\'n vorige laptop heeft dat ook niet...\r\n\r\nMaar als je laptop dat heeft zou je het kunnen gebruiken. Ik doe m\'n scherm wel dicht, net zo makkelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...