Anoniem2 Geplaatst: 30 april 2010 Delen Geplaatst: 30 april 2010 Ben zo handig geweest om een verkeerde ipod in te voeren bij het installeren van floola \r\nFloola werkt dus niet en opnieuw instaleren helpt ook niet \r\nHelp help wat kan ik doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2010 hoe heb je het geuninstalled? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2010 ik heb het geprobeerd via configuratiescherm en dan prgramma`s verwijderen maar daar stond het niet tussen. Daarna verwijderd via rechtermuisknop maar ik had al een vermoeden dat dat niet goed zat dus heb ik het ook geprobeerd via systeemherstel. Ik heb het thuis op mn pc met een ipod classic en het werkt prima omdat de goede ipod is geinstaleerd. Mijn vriendin heeft een ipod nano video (5G?) tijdens de installatie vroegen ze om een fwid welke ik niet kon vinden. hoe kan ik het deinstaleren en hoe vind ik de fwid Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2010 ik denk dat je gewoon in je hele systeem moet zoeken naar floola. en alles wat er mee te maken heeft verwijderen. \nhier staat uitgelegt hoe je je fwid vind [url]http://www.yamipod.com/main/modules/docs/faq/faq110.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2010 alvast bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen