Ga naar inhoud

Acer *Zucht*..

Aanbevolen berichten

Als je kritiek hebt op een ander, moet jezelf wel het goede voorbeeld proberen te geven! Nederlands praten en schrijven? Interpunctie, spelling? Vreemd dat je allochtonen wel goed weet te spellen!\r\n\r\n[B]Acer Service Center[/B]\r\nBij Acer Service Center werken alleen maar allochtonen, die geen normaal Nederlands kunnen praten. Mijn harde schijf was gecrasht, deed niks meer en ik heb de pc naar Acer opgestuurd. Krijg ik hem paar dagen later terug met 3GB geheugen en een FAN die een partij pokkenherrie maakte, dus ik gebeld. Ik had 8GB geheugen mevrouw en geen 3GB, oei. Hier heeft u het nummer van UPC en ze komen hem wel weer halen... , grrr weer kwijt... Nu heb ik hem weer terug met 500 GB harddrive, terwijl er standaard 750 GB in zit. Is toch om te huilen en ik laat het nu maar zo. Ik word echt moe. Wat een service…
Link naar reactie
[quote=Bennie01;523469]Sorry, heb het ook maar even snel geschreven.[/quote]\n Misschien handig om de volgende keer even na te denken voor je wat opschrijft en een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert. Kan me wel voorstellen dat je pissig bent, maar zomaar dingen roepen en opschrijven is niet slim en kan kwetsend zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=Flater;523498]Misschien handig om de volgende keer even na te denken voor je wat opschrijft en een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert. Kan me wel voorstellen dat je pissig bent, maar zomaar dingen roepen en opschrijven is niet slim en kan kwetsend zijn.[/QUOTE]\r\nGeef ik je zeker geen ongelijk in.\r\nmaar bel ze is op en je zult het meemaken..
Link naar reactie
[quote=Bennie01;523533]Geef ik je zeker geen ongelijk in.\nmaar bel ze is op en je zult het meemaken..[/quote]\n\nTja, je krijgt waar je voor betaalt natuurlijk. Acer is goedkoop, en daar is een reden voor.\n\nGelukkig is de enige Acer die ik gebruik, die van de zaak, en als die ontploft dan is het niet mijn probleem om het ding weer aan de praat te krijgen. That said, die draait vooralsnog als een zonnetje.\nVoor thuisgebruik bouw ik zelf, zowel omdat ik dan precies weet wat ik heb en wat er nog bij kan, en omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen.
Link naar reactie
[QUOTE=julian19haas;523755]wat is het probleem ? ik heb zelf nu een halfjaar mijn acer en deze werkt prima ?[/QUOTE]\r\n\r\nKnijp je handjes dicht. Hopelijk blijft het zo goed werken bij jou. Velen hebben, helaas, andere ervaringen met Acer. Die hebben dus een probleem. Jij gelukkig (nog) niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...