Ga naar inhoud

PC Upgraden

Aanbevolen berichten

Hoi, ik wil mijn pc upgraden.\r\n\r\nMijn hele pc doet gek dus ik dacht ik installeer windows 7. Maar ik dacht toen, laat ik gelijk mijn pc upgraden want hiermee doe ik al 4jaar. Ik heb echter totaal geen verstand van hardware maar wil toch upgraden (ik ken iemand die het wel voor me wil installeren). \r\n\r\nIk dacht laat ik even advies vragen op dit forum. \r\nIk zat de denken aan een nieuwe processor, nieuwe videokaart, nieuwe ram, en een nieuwe hardeschijf.\r\n\r\nIk heb nu intel core 2cpu 6420 (weet niet of ik wel de goede intik)\r\nnVidia gforce 8500gs\r\n2gb ram\r\n500 gb hd.\r\n\r\nIk zat te denken als upgrade aan:\r\nintel core i5\r\nvideokaart weet ik niet\r\n4gb ram\r\n1tb hd\r\n\r\nMaar nu heb je ook met voeding enzo dus hoe zit dat? \r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Wat wil je uitgeven? Wat wil je met de upgrade bereiken? Betwijfel of het zinvol is deze pc te upgraden, alles is gewoon verouderd. Maar als internet/office pc is ie nog zat goed genoeg.Als je win7 wilt draaien, zou je er wat geheugen bij in kunnen zetten, maar ook dat is niet noodzakelijk. Wil je een beetje gamen, dan kan er een ati 5670 in. Zwaarder is niet zinvol. Wil je er echter meer mee kunnen, dan zou ik toch naar iets nieuws kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...