Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Ik ben nu al een tijdje aan \'t zoeken...\r\nMisschien is het een domme vraag, maar hoe zet ik Norton nou op meerdere pc\'s? Aangezien ik er nog 1 kan activeren.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nMax. :D Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Kopen?\r\n\r\nAVG is gratis en ook prima. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Hij is al gekocht, alleen kan ik er nog 1 activeren. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 gewoon installeren , en de code gebruiken Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 [quote]Wanneer u \"Koop pakket\" kiest, ontvangt u een product-dvd. Doosafbeelding wordt alleen voor illustratiedoeleinden gebruikt. \r\n\r\n* 1 jaar beveiliging: Met deze service hebt u het recht om dit product gedurende de serviceperiode op één pc of het aangegeven aantal pc\'s te gebruiken. Deze serviceperiode gaat in bij de eerste installatie van het product. Deze verlengbare service biedt u onder meer beveiligingsupdates en nieuwe productfuncties die gedurende deze serviceperiode beschikbaar komen, op voorwaarde dat u akkoord gaat met de licentieovereenkomst van Symantec die bij dit product wordt geleverd. U kunt deze lezen op [url]www.symantec.nl[/url]. \r\n\r\nTijdens de serviceperiode kunnen productfuncties worden toegevoegd, aangepast of verwijderd.\r\n[/quote]\r\nEn voor hoeveel PC\'s heb je hem dan gekocht?\r\nVoor thuis mag je hem 3 x gebruiken. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Voor 3 PC\'s en heb nog 1 activering over. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Dan weet je toch genoeg? Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Doe de cd-rom in je pc en installeer als normaal. Als hij om een code vraagt dan tik je die gewoon in die op het cdrom hoesje staat.... Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Heb geen CD erbij gekregen, alleen een code. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 [url]http://www.symantecstore.com/dr/v2/ec_main.entry25?page=TrialwareNL&client=Symantec&sid=27683[/url]\n\ndownload de versie waar voor jij een product code hebt en klik als hij is geinstaleert op de plaats waar staat hoelang de de trail versie nog doet en voer je product code in Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Weet je wat ik mij afvraag, hoe heb je de eerste twee geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2010 Dat vraag ik me ook af. \nLange tijd geleden nl... :) Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2010 Ik kan het ook niet helemaal volgen, maar als dat al zo lang geleden is, lijkt mij het ook niet zo zinvol, immers het abonnement gaat in bij de eerste installatie. Is er ook geen info te vinden onder jouw Nortonaccount? Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Dankje, tijdje niet op ComputerIdee geweest, maar het was gelukt hoor! (@Compcrash) Quote Link naar reactie
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen