Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 ALs ik iemand invite stuur dan wilt hij joinen maar krijgt hij joining game session ammept ofzow tot 22 \r\n\r\n\r\n\r\n\r\nhoe kan ik dit opslossen ik zou het niet weten...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Niet, ligt aan de internet verbinding van je maat. Maar de servers van MW2 zijn ook niet de beste. Heb er zelf ook redelijk vaak last van maar er is niks aan te doen. Je kunt op z\'n hoogst in een andere game het gaan proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Met de Xbox 360 was het zo dat je de internetpoorten van je provider moet open zetten, Ik weet niet of dat ook is met de pc anders even je provider bellen om te vragen om die internet poorten open te doen ?\r\n\r\nSuc6\r\n\r\nMvg Joey Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Voor X360? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 [QUOTE=PrivateJoker19;522555]Niet, ligt aan de internet verbinding van je maat. Maar de servers van MW2 zijn ook niet de beste. Heb er zelf ook redelijk vaak last van maar er is niks aan te doen. Je kunt op z\'n hoogst in een andere game het gaan proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nMW2 heeft geen dedicated servers.\r\nEr is dus altijd een speler die \'Host\'.\r\nDeze speler zal zoals hierboven vermeld zijn poorten open moeten zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Nee, maar hij bedoelt voor dat hij de game joint, probeert hij contact te leggen met een vriend, niet met de host. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen