Anoniem2 Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Hallo,\r\nIk ben een paar weken geleden verhuisd en sindsdien zit ik zonder internet. Mijn provider kon mij niet verder helpen en heb het abonnement stop moeten zetten :-(\r\nNu heeft mijn onder buurvrouw internet en wilde ik dat met haaer delen. Zij gaf mij haar gegevens. In mijn comp. kan ik bij netwerkinstellingen geen draadloze verbinding vinden alleen maar breedbandverbinding PPPoE - verbinding. Ik heb er een wireless maxg pci adapter op mijn pc gedaan model 5417A maar deze pakt mijn computer niet, herkent hem niet en zegt neem contact op met de fabrikant. Ik weet nu niet wat ik moet doen om draadloos internet te krijgen op mijn computer (wat ik dan met de onderbuurvrouw zou delen) Zij heeft alleen een wachtwoord en geen gebruikersnaam.\r\n\r\nKann iemand mij aub helpen, want zit nu al weken zonder internet :-(\r\n\r\nMvg Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2010 Hallo,\r\n\r\nHeb je de drivers van de pci adapter wel goed geïnstalleerd.\r\nEventuele drivers voor Vista zijn te downloaden.\r\nHier de site: [url]http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5417a[/url] \r\nHoe heeft de buurvrouw haar router ingesteld.\r\nDie gegevens zijn ook belangrijk om te weten. En misschien moet je het MAC-adres van de adapter ook nog invoeren in haar router.\r\n\r\n\r\nMvg. Polletje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2010 Die PPPoE mag je verwijderen. Die zal van je oude provider zijn. \r\nVista zou hem zo moeten herkennen staat op de site die polletje noemt. Anders kan je hier: [url]http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5417[/url] de drivers downloaden. Installeer die. Start opnieuw op en zoek naar draadloze netwerken.\r\nAls het bereik van de router van de buurvrouw voldoende is, zou je haar netwerk moeten kunnen zien, tenzij de buurvrouw de SSID van het netwerk niet zichtbaar heeft gezet.\r\nZoals Polletje al tikte. e.e.a. kan ook afhankelijk zijn van de instellingen van de router van de buurvrouw.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen