Ga naar inhoud

Grantie pakket

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo leden en gasten van computeridee,\r\n\r\nMijn garantiepakket is over dus niet meer geldig, ik heb spijt dat ik niet heb verlengd maar is het nu nog mogleijk om een nieuwe garantie pakket aan te schaffen of is dat voor nooit meer meer mogelijk? Graag informatie mijn computer merk is HP\r\n\r\nMet Vriendelijke Groet,\r\nTjeckit
Link naar reactie
[QUOTE=tjeckit;521906]Hallo leden en gasten van computeridee,\r\n\r\nMijn garantiepakket is over dus niet meer geldig, ik heb spijt dat ik niet heb verlengd maar is het nu nog mogleijk om een nieuwe garantie pakket aan te schaffen of is dat voor nooit meer meer mogelijk? Graag informatie mijn computer merk is HP\r\n\r\nMet Vriendelijke Groet,\r\nTjeckit[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij moet je dit even naar HP mailen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Alle garantie pakketen die ik heb gezien dienen binnen een periode (~2 maanden) na aanschaf gekocht te worden en zijn na verloop niet te verlengen.\r\nProducten hebben nu eenmaal een garantie periode, er zit geen levenslange garantie op vele producten voor een reden :)\r\n\r\nWe hebben het wel over garantie en niet over verzekeringen toch?
Link naar reactie
[quote=tuin;521952]Minimale garantie niet nee.\nMaar dealers als HP, Fujitsu en Acer etc kunnen een garantie uitbreiding (tot wel 5 jaar) erbij verkopen.\nEn dan is er nog verschil tussen Onsite en Pickup & Return.[/quote]\n\nKlopt, maar achteraf bijkopen zal niet gaan, denk ik. Dan krijgen ze veel te veel gevallen waar een klant na drie jaar garantie bijkoopt en prompt de volgende week met een kaduuke laptop aan komt zetten - oftewel, je koopt de garantie pas bij als blijkt dat je \'m inderdaad nodig hebt. Daar verdienen ze niks aan.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...