Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Hallo\r\n\r\nIk gebruik Outlook 2007 als mailprogramma en nu wil ik graag de emails en mappen bewaren.\r\n\r\nDat wil ik doen via exporteren naar een .pst bestand maar dat wil bij mij helaas niet omdat ik dan later een wachtwoord voor persoonlijke mappen moet invullen.\r\n\r\nHelaas weet ik die wachtwoord niet en ik heb verschillende wachtwoorden ingevuld en daardoor kan ik niet exporteren naar .pst.\r\n\r\nVolgens Microsoft kan je die wachtwoord ook niet achterhalen?.\r\n\r\nHebben jullie misschien ook een idee of ik die wachtwoord misschien ook eventueel via een programma-tje kan terug halen?.\r\n\r\nZo kan ik helaas geen backup maken wat erg lastig is.\r\n\r\nPascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 In de vorige Outlook-versie kon je gewoon het pst-bestand opzoeken op de harde schijf en kopiëren/backuppen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 Ik heb nu de Outlook 2007. Het gaat om de persoonlijke mappen inclusief submappen die ik wil exporten naar een bestand als .pst Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 Het is mij nu wel gelukt want ik heb de bestanden nu naar mijn documenten kunnen exporteren en dat heb ik weer opgeslagen in mijn externe hardeschijf.\n\nMaar goed dat probleem van die wachtwoord blijft natuurlijk wel,heeft iemand daar nog een oplossing voor? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen