Ga naar inhoud

antivirus probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

wij hadden een paar maanden een antivirus van kaspersky (3licenties nieuwste versie) gekocht en op 3 pc\'s gezet\n1 van de 3 pc\'s werd vervange door een nieuwe..\nnu is er ook een laptop bijgekomen maar kaspersky denkt nu dat er 3 licenties in gebruik zijn terwijl er maar 2 in gebruik zijn dus kan ik niet echt veilig op het internet gaan zonder dat er iets of wat van virussen komen\n\nweet iemand hier raad mee?\n\nmvg Magma ~>
Link naar reactie
Zelf nooit klant geweest bij kaspersky, maar ik denk dat je even contact op moeten nemen met de kaspersky support en je verhaal voor moet leggen.\r\n\r\nIk ga er even vanuit dat de vervangen pc geen kaspersky meer gebruikt natuurlijk.\r\n\r\nEen andere optie is om een andere antivirus te gebruiken, maar ik vermoed dat dat geen optie is :)\r\n\r\nZoals eerder vermeld, nooit klant geweest mogelijk dat mede forum gebruikers er meer van weten en er een makkelijkere oplossing is.
Link naar reactie
Niks aan de hand. De oude pc heeft ook nog een licentie \"in gebruik\". Althans, dat denkt Kaspersky.\n\nMogelijk mag je, eenmaal geinstalleerd, een licentie niet meenemen naar een andere computer. In dat geval klopt het dat er drie licenties zijn gebruikt.\n\nMaar zolang het programma niet verlopen is hoef je je geen zorgen te maken dat het onvermeld z\'n werk niet doet.
Link naar reactie
Licentie is gekoppeld aan de pc. \r\n\r\nop 2 pc\'s gezet,\r\n1 van de 2 pc\'s werd vervangen door een nieuwe. Nieuwe pc is nieuwe licentie.\r\n\r\nTotaal dus 3 licenties in gebruik. Einde verhaal.\r\n\r\nHet enigste wat je kunt doen is contact met Kaspersky en vragen of ze je uit coulance overwegingen een gratis sleutel willen verstrekken. Immers je bent klant, hebt het niet voorzien en het was overmacht dat de pc het begaf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...