Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2010 Delen Geplaatst: 15 april 2010 Goedemorgen,\r\nNa een paar dagen geleden NOD32 te hebben verwijderd van mijn HP computer (Win 7 x64) krijg ik nu steeds bij het openen van Outlook de melding:\r\n\r\nDe invoegtoepassing Eset outlook plugin (C:PROGRA~1\\ESET\\ESETNO~1\\x86\\EPLGOU~1.DLL) kan niet worden geladen en is uitgeschakeld door outlook. Neem contact op met de fabrikant\r\nvan de invoegtoepassing voor een update.Als er geen update beschikbaar is, moet u de invoegtoepassing verwijderen.\r\n\r\nIn dit geval wil ik geen update maar wel graag verwijderen. Eset NOD werkt niet goed met Win 7 bij mij.\r\nBen al opzoek geweest naar een oplossing, maar heb deze nog niet gevonden. \r\nEset verwijder tool kan geen bestanden meer vinden.\r\n\r\nWat nu te doen.\r\n\r\nSap Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2010 Ik denk een programma als [url=http://www.piriform.com/ccleaner][U]CCleaner[/U] [/url]gebruiken om een overbodige vermelding in het register te verwijderen, of deze zelf opzoeken en verwijderen ?\n\nIk ken CCleaner zelf niet, maar zie het aanbevolen. Het kan ook meer, maar je hoeft in principe alleen de Registry Cleaner ervan te gebruiken. Je kan zelfs beslissen alleen die ene vermelding te laten verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2010 Bedankt! Gaan we proberen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen