Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Vanmorgen is mijn computer even aan geweest om de mail te synchroniseren met de laptop en toen ik hem na een tijdje weer aan wilde doen, had ik het hele scherm vol vertikale lichtblauwe strepen!! Wat had dat te betekenen? Normaal komt hij op het scherm met de accounts! Ik heb toen maar op de reset-knop gedrukt, en alles werkte weer naar behoren, kan zelfs geen schade vinden. Toch ben ik benieuwd wat die strepen betekenen.:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2010 mischiem gaat je videokaart kapot? of iets anders? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2010 Nee hoor, tot nu toe niet meer gehad, of het moet aan het stukgaan van de router liggen? Wel is er een (kleine) electriciteitsstoornis geweest. Ik denk dat ik maar zo\'n ding koop om pieken en dalen in de electriciteitsvoorziening mee op te vangen, hoeheetdatookalweer?:s Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2010 [QUOTE=Johannes1903;523100]Nee hoor, tot nu toe niet meer gehad, of het moet aan het stukgaan van de router liggen? Wel is er een (kleine) electriciteitsstoornis geweest. Ik denk dat ik maar zo\'n ding koop om pieken en dalen in de electriciteitsvoorziening mee op te vangen, hoeheetdatookalweer?:s[/QUOTE]\r\n\r\nIkdenkdatjeeenspanningsregelaarbedoeld? :-)\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen