Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 ik heb wel dingen gelezen over de hd 4870 en hd 4850 in crossfire \r\nmaar nooit met een hd4870x2 en een hd 4890\r\n\r\nik heb nu een hd4890 en ik heb een hd4870x2 besteld.\r\n\r\nheb ik speciale drivers nodig of kan ik ze gewoon aansluiten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2010 Je moet wel de voedingsconnectoren aansluiten (6 en 8-pins).Ik hoop dat je een stevige voeding hebt in je PC,want deze combinatie trekt een hoop stroom. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2010 1000 watt dat is volgens mij zeker genoeg :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2010 Even van Tom\'s Hardware geplukt\n[QUOTE]You can crossfire any 4800 series card with any other 4800 series card (like a 4830 and a 4890), but you can\'t mix it up with a 5700 series card. You may want to consider returning your 5750 and getting another 4850 instead. After all the 5750 is only a minor improvement over a 4850. You could also sell your 4850 and use the money towards another 5750. [/QUOTE]\n\n\nVergeet niet dat je ook een crossfire bridge(een verbindings kabeltje) moet hebben, deze worden nl niet altijd meegeleverd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2010 oke ik weet wel wat ik allemaal nodig heb alleen mijn vraag was.\n\nvoor de kaarten heb ik daar precies de zelfde drivers nodig ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2010 De ati catalyst is meer een soort driver pakket.\r\nGrote kans dat de kaart dan ook meteen wordt herkend.\r\nWaneer je nl. op de site zoekt naar drivers vallen alle 4xxx kaarten onder een download.\r\n\r\nWel zijn er dingen als \"ATI Catalyst™ 10.3ATI CrossFireX™ Application Profiles\"\r\nIk neem aan dat dit applicatie specifieke instellingen zijn, mischien wil je dat wel downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2010 Zoals Tuin al meldde is de kans groot dat de kaarten automatisch worden herkend cq.wordt herkend als 1 kaart.Het enige wat je wel even goed moet controleren of je moederbord misschien een update nodig heeft (BIOS-flashen).Dit ivm. het gebruik van een extra PCI-Expressslot.Voor meer info heb ik nog een URL waar je meer te weten kunt komen over ATI/AMD kaarten: [url]http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?[/url] Succes! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2010 hoe kom ik er achter dat ze in crossfire werken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2010 Na het plaatsen van de kaart neem eens een kijkje in de catalyst control panel.\r\n\r\nZelf geen ervaring met crossfire of SLI maar ik neem aan dat het daar terug te vinden is en dat er instellingen aan te passen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2010 Ik zie in de verschillende documentatie ook dat je chipset crossfire moet ondersteunen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen