Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Worden bij het installeren van Opera de favorieten uit I E meegenomen ?\r\nMoet IE helemaal verwijderd worden;of installeer ik Opera en dan kies ik gewoon uit 2 verschillende browsers ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2010 Ik ben persoonlijk niet bekend met opera, maar firefox en google chrome vragen bij de eerste keer dat het programma opgestart wordt of er data van een andere browser gekopieerd moet worden.\nOnder andere favorieten.\n\nIk kan me niet voorstellen dat opera dit niet zou doen.\n\nEn over IE, probeer IE niet te verwijderen, gewoon opera installeren en gebruiken in plaats van IE. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2010 Internet explorer kan je gewoon laten staan.\nAls je Opera hebt geinstalleerd, zal hij bij het opstarten; Opera instellen als standaardbrowser.\nJa of nee? vragen.\nGewoon even op ja klikken en Opera is als standaarbrowser ingesteld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen