Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2010 Delen Geplaatst: 2 april 2010 ik had me laptop even opengeschroeft\r\nen de ventilator ook \r\ner kwam egt een 4 kant brok stof uit is dit geen filter?\r\nen ik vind dat laptop nog steeds warm word heb ik de ventilator stuk gemaakt ? heb het weer opdezelfde manier teruggeschroeft Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2010 Een Filter zal niet gemakelijk uit elkaar vallen. Dicht geslipt stof en heel gemakkelijk uit elkaar te trekken. \r\nEn als je ventilator het echt niet meer zou doen, dan stopt de laptop toch wel binnen een minuut of 1 tot 3. (Ik heb dat nooit uitgeprobeerd, maar dat kan heel snel zijn)\r\nEen laptop mag best warm worden. Hier wordt het houten tafelblad ook warm.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2010 Als je ventilator nog draait heb je \'m niet stuk gemaakt :)\n\nOver het algemeen zit er geen filter of iets. Zo\'n ventilator werkt eigenlijk meer als een stofzuiger... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 Een laptop is meestal heet. Zorg dat je hem op een vlak ondervlak zet (blijft warm!), als hij dan té warm is, koop dit:\r\n\r\n[IMG]http://www.gadgetgarden.nl/wp-content/uploads/2009/03/microsoft-notebook-cooler.jpg[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2010 Nee hij blijft het doen hij word niet meer warm ken hem nou gewoon op schoot houwe :)\nbedankt voor de reacties Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2010 [QUOTE=Bennie01;519836]Nee hij blijft het doen hij word niet meer warm ken hem nou gewoon op schoot houwe :)\r\nbedankt voor de reacties[/QUOTE]\r\n\r\nDe foto die ik geplaatst heb: is nooit slecht voor de levensduur van je laptop. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen