Ga naar inhoud

wel internet, geen internet

Aanbevolen berichten

heb internet + bellen van kpn, maar als ik te lang op een pagina kijk, en ik wil verder surfen word er gezegd deze pagina kan niet worden weergegeven, moet ik eerst internet uitschakelen en dan weer inschakelen terwijl er rechtsonder in beeld gewoon staat Lan verbinding verbonden.\r\nik heb als modem Thomson gateway TG789vn \r\n\r\nwie weet waar dit aan ligt
Link naar reactie
ik gebruik internet explorer, als ik bijv. 3 min. op 1 site blijf en ik wil naar een andere dan is het afgelopen. ik heb er last van sinds ik overgegaan ben op internet+ bellen van KPN\r\nalles heb ik al gedaan, stekker uit de modem, resetten, ik ga naar de configuratiescherm en netwerkverbinding, daar staat dan verbonden, dan schakel ik het uit en direkt weer aan, dan is het eventjes weer goed. als ik met meerdere tabbladen werk dan gebeurt het ook.
Link naar reactie
Als je rechtsklikt op \"Deze Computer\" en je kiest \"Eigenschappen\" daarna het tabblad \"Hardware\" en dan \"Apparaatbeheer\" dan kan je daar zien of er rode kruisjes of gele vraagtekens staan bij apparaten die in je pc ingebouwd zijn. \r\nHet plusje voor Netwerkadapters even openklikken en dan zie je welke netwerk kaart je hebt. Het gaat niet om de 1394 netwerkaart (dat is firewire) Maar om de Ethernet controler.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Hoi \" mooimeisje\" :-)\r\n\r\nDan zit vermoedelijk je netwerkkaart op je moederbord. Als je daar geen cd meer van hebt, kan je het volgende proberen als je wel verbinding hebt:\r\nKlik met recht op : \"Deze Computer\" en kies \"Eigenschappen\" Kies daarna \" hardware\" en dan \" Apparaat Beheer\" . Je klikt met rechts op de netwerkkaart met het gele vraagteken en kiest stuurprogramma bijwerken. \r\n\r\nHeb je wel een cd van je moederbord plaats deze dan en installeer de drivers voor de netwerkkaart opnieuw.\r\n\r\nLukt geen van beiden, dan hem ik merk en type van je moederbord nodig en lag ik uit hoe je daaraan kunt komen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[quote]Kijk eens in het logboek van Windows. (Rechtsklik op deze computer en kies \"beheren.\" daar zie je de logboeken staan) [/quote]En iets onder de logboeken staat \"Apparaatbeheer\". Dat zeg ik even omdat je nl iets later dit schrijft:\n[quote]Als je rechtsklikt op \"Deze Computer\" en je kiest \"Eigenschappen\" daarna het tabblad \"Hardware\" en dan \"Apparaatbeheer\"[/quote]Ik weet het, er leiden meerdere wegen naar Rome, maar sommige zijn korter;)\n\nVrolijk Pasen.
Link naar reactie
Hmmmm als je zeker weet dat die bij de pc hoort, kan het geen kwaad. Maar laat dat ding niet alles blindelings installeren. \r\nHet gaat om de NVIDIA nForce Network Drivers of iets wat daar op lijkt.\r\nWat je voor de zekerheid ook kan doen (en dan kan het niet verkeerd gaan (hooguit niet lukken). Plaats de cd in de drive. Ga weer naar dat gele vraagteken toe van die netwerkkaart.(zie hierboven) Klik met rechts op de kaart en kies \"Stuurprogramma bijwerken\" In het schermpje wat verschijnt kies je voor \"Ik wil zelf kiezen\" en in het volgende schermpje blader je naar de cd die je geplaatst hebt en laat windows daar zoeken. (Eventueel in diverse mappen met \"drivers\"\r\nGaat hij niets installeren, dan zal de driver niet op die cd staan en zal die cd vermoedelijk alleen drivers bevatten voor je grafische kaart.\r\nDan moet je verder zoeken naar een cd echt van je moederbord en die op dezelfde manier plaatsen. En weer vanaf het gele vraagteken ding beginnen. \r\n\r\nMaak anders de pc even open (stroomstekker verwijderen anders krijg je zwart stekeltjes haar en dat willen we niet). Als je aan de voorkant van de pc zit, moet de linkerzijde verwijderbaar zijn. Meestal zitten er aan de achterzijde 2 schoefjes op het omgebogen randje van die linkerzijde, (tenzij je een afwijkend model kast hebt) Die schroefjes verwijder je met een kruis schroevendraaier. De zijkant kan hierna met enige druk 1 cm. naar achteren geschoven worden en verwijdert worden. \r\nMet een zaklamp kijk je dan in de pc. Ergens op je moederbord moet een merknaam en een type aanduiding staan. Dit kan bijv. ASUS MSI Gygabyte of zoiets zijn, met een type nummer erachter.\r\nDat heb ik nodig om te kijken welke driver je waar kunt downloaden voor je netwerk kaart.\r\n\r\nHoor van je Niek
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;520162]Soms is het ook handig om toch maar het merk Computer of Laptop op te geven. :D;)[/QUOTE]\r\n\r\nOok met jou ben ik het eens. Ik ga uit van een desktop. Maar inderdaad, als het een laptop is..... Niet openschroeven:-), maar merk, type en model nummer even hier posten.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Hoi hoi nicegirl\r\n\r\nDe tekst die je geeft staat op vele moederborden, dus zo kom ik niet verder. Zit er op je pc mogelijk een sticker met een merk en modelnaam en nummer? Zo niet: Download daar: [url]http://www.gtopala.com/download/SIWPortable_2010.03.10.paf.exe[/url] de portableappsversie van het programma SIW. Sla het bestand even in een map op en draai dat eens. Zoek in de linkerkolom naar \"hardware\" en daaronder naar \"Motherboard\" . Je kan dan gelijk het exacte type van je netwerkadapter aflezen, die staat een stukje lager.\r\nSorry dat ik zo laat reageer, maar mijn provider vond het nodig om mij dit weekend maar heel af en toe met de digitale buitenwereld te laten communiceren.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=nicegirl;520749]hoi Niekie,\r\n\r\nzoals het nu lijkt zijn de problemen voorbij, k heb er een andere netwerkkaart in gedaan en heb nog geen problemen gehad:)[/QUOTE]\r\n\r\nDat is heel mooi!!! \r\nEn nu dus ook geen geel vraagteken meer bij de ethernet adapter.\r\nNetjes opgelost.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...